|
Bilka returret |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2018 kl. 19:42 |
|
Hej.
Da jeg kiggede på Pixar film på bilka.dk og ville ligge dem i indkøbskurven så skriver de. Bemærk, at dette produkt ikke kan returneres efter levering. Skal der ikke være 14 dages returret på dvd'er så længe de ikke bliver åbnet eller er brugte? |
||
![]() |
||
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kort svar: Jo, så længe folien/plomberingen ikke er brudt.
|
||
![]() |
||
frsch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 60 |
|
Jeg har ikke nærstureret loven, men der er måske en undtagelse for varer der udgår af sortiment?
|
||
![]() |
||
madsklit ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
|
Der skal være 14 dages retur ret på alt der blir solgt på nettet i Danmark er jeg ret sikker på.
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
Så ville jeg nok ikke købe noget der...
|
||
![]() |
||
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
|
Nej.
![]() Redigeret af A.M. - 21-Juli-2018 kl. 08:53 |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Jeg synes trådstarter skal kontakte Bilka og gøre opmærksom på at denne praksis ikke er lovlig ved nethandel.
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
|
Jeg købte dem på cdon.dk for ville ikke købe dem hos bilka fordi jeg troede de brød loven og det gjorde de åbenbart også.
Tak for svarene☺️
|
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
Kunne jo også at det bare var en fejl - og ikke et ønske om at bryde loven...
|
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Næsten alt, der er dog enkelte undtagelser.. https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=160666 §18 i kapitel 4 hvis du vil vide hvad undtagelserne er.
|
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Dit link fejler |
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Det ser ud til at retsinformation.dk har problemer lige nu.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |