|
Billig adgang til Netflix |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2014 kl. 22:04 |
Haves i sommerhus Samsung UE32D6200 uden WiFi adapter
Smart TV findes, men sikkert uden app til Netflix Søges billig adapter/box til Netflix (bruges sjældent) På forhånd tak v.h. E.Larsen
|
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har trådløs netværk i huset
Er der kun Apple TV ? Skal jeg købe et nyere tv ?
|
|
M.Madsen
Bruger Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske Chromecast er løsningen?
Mvh |
|
technology
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har en tablet eller smartphone er chromecast nok den billigste
|
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke smartphone, desværre
|
|
E.L.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er den billigste løsning en Apple TV
|
|
frisendahl
Bruger Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, måske en bluray afspiller fra f.eks. Samsung med netflix app. Du kan søge på det. Bare et forslag, jeg har selv en atv 3 som virker perfekt.
God jagt |
|
john hansen
|
|
daddyd
Bruger Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det alligevel er sjældent du skal bruge det, hvorfor så ikke bare bruge en PC?
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne muligvis se ud til at det understøtter Netflix efter en hurtig tur på Google
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
mathias1
Bruger Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil foreslå en Android HDMI dongle + en air mouse, eller Bluetooth mus, og tastatur. En Android hdmi dongle koster ca. $50 på Ebay, plus told og moms.
En air mouse kan erhverves for ca. $13,Altså under told grænsen |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers nap sådan en her... https://www.komplett.dk/western-digital-wd-tv-live-g3/650544
De fås også tit brugt til 350-400 kroner.
|
|
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke forstået Vil du uddybe?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |