recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig projektor til garage??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig projektor til garage??

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 09:05
Hej Jan 

Dine link virker ikke !
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 10:18
Halløj, undskyld, havde ikke tjekket om de virkede... prøver lige igen
Kan ikke få de hyperlink til at virke, hmmmm, men mon ikke det går alligevel Embarrassed
Mvh
Jan
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 12:35
Jeg tror ikke du vil opleve bedre billede på det ene eller andet af de lærreder du linker til.

Motor lærred er jo lidt større og der er du sikker på at lærred starter og stopper nøjagtigt samme sted hver gang + det ser lidt fedt ud bare at trykke på en knap.

Manuel lærred skal du hive ned så billedet passer hver gang, jeg har ikke selv prøvet, men hvis billedet ikke passer indenfor den sorte ramme bliver det noget rodet.

Og husk. vi befinder os i den billige ende

Redigeret af Pony65 - 19-November-2012 kl. 12:36
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu