recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig PS Vita (1500kr)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig PS Vita (1500kr)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 16:05
Det er også det Gamespot klager over. Ja også siger de at touchfunktionen er lidt fishy under nogle af de events man skal bruge det.

Jeg var en tur i Rosengårdscenteret i dag. Sony Centeret har slet ikke noget med konsoller at gøre, Fona havde hverken spil, konsol eller reklamer og det Gamestop havde kun reklamer for den.. WTF -.-

Havde lidt håbet på at jeg lige kunne se og holde den, men det var der ikke mulighed for.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 19:27
købte en ud af de 9 som de fik hjem i gamestop i vejle, havde ikke forudbestilt..

kunne desværre ikke returnere den pga. skærmfejlen, og ville ikke have den liggende til rep i 1-2 mdn... 

men er da rimlig glad for den, og for at have beholdt den, på nær skærm issueet er RØV irriterende om natten.

Men det der netop driller mig med touch ved PSvitaen, er at det SKAL absolut bruges, jeg kan godt lide vitaen som alternativ til Iphone/ipad fordi den HAR analoge sticks, hader rene touch spil med mindre det er spil der reelt har god brug af touch (plants vs zombies, tower defence, bejeweled and so on)..

især FIFA driller med skud fra bagtouch skærmen, som dog er røv fedt at bruge til placering, men 4-5 gange i enhver kamp så laver jeg et skud fordi min ene finger lige snitter bagpladen, det er irriterende..

og det er netop det der er irriterende i Uncharted, den der.. PÅTVUNGNE brug af touch, den virker ikke til at have nogen værdi, heldigvis er der for det meste et alternativ med knapper og analogesticks, det er der dog ikke til det med din machete, og alt det rubbing halløj...

HEHE den dag de får lov til at lave en bluetooth analog controller til IPAD´en, så kunne det blive sjovt.

og så project fiona, det så også interessant ud, men lige nu er vitaen eneste mulighed.

Redigeret af Rasmusdc - 25-Februar-2012 kl. 19:29
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 20:14
Kender godt følelsen. Produktet er nyt og nu skal Sony vise hvad den kan. Det var nøjagtig det samme som da PS3'en udkom og der påtvunget sixaxis-styring i nogle af spillene.

Men eh.. nu må vi se om udviklerne dæmper ned for diverse touch features i fremtiden..
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2005
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Det er også det Gamespot klager over. Ja også siger de at touchfunktionen er lidt fishy under nogle af de events man skal bruge det.

Jeg var en tur i Rosengårdscenteret i dag. Sony Centeret har slet ikke noget med konsoller at gøre, Fona havde hverken spil, konsol eller reklamer og det Gamestop havde kun reklamer for den.. WTF -.-

Havde lidt håbet på at jeg lige kunne se og holde den, men det var der ikke mulighed for.

Tak for info. Har selv været inde i Odense centrum, og gamestop sagde de ikke får nogen vita hjem på display som det ser ud nu, og El Giganten havde heller ikke modtaget nogen Vita'er (ikke engang til salg) og sagde at hvis nogen fik en på display man kunne prøve, så var det El Giganten ved Rosengårdcenteret. Men kunne ikke love noget.

Bilka i Odense har Vita på lager, men ikke nogen man kan prøve :/

Jeg venter selv lidt endnu med at købe en, og spare så op i mellemtiden. Regner med at skulle have Uncharted, Rayman og så Metal Gear Collection når den engang kommer!

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Tak for info. Har selv været inde i Odense centrum, og gamestop sagde de ikke får nogen vita hjem på display som det ser ud nu, og El Giganten havde heller ikke modtaget nogen Vita'er (ikke engang til salg) og sagde at hvis nogen fik en på display man kunne prøve, så var det El Giganten ved Rosengårdcenteret. Men kunne ikke love noget.

Bilka i Odense har Vita på lager, men ikke nogen man kan prøve :/

Jeg venter selv lidt endnu med at købe en, og spare så op i mellemtiden. Regner med at skulle have Uncharted, Rayman og så Metal Gear Collection når den engang kommer!

Hvis du finder en PSV ved en stander i Odense, må du endelig sige tilTongueBig smile

Mmh, konsollen har åbenbart en funktion, hvor den kan se om der er nogen i nærheden der også har en PSV. Folk der bor i mindre byer (I USA) kan se 20-30 mennesker i nærheden, med en PSV, så enten sælger den f****ng godt ellers også er det bare et tilfælde.

Uanset hvad, bliver det spændende at se salgstal, eftersom den næsten er død i Japan.
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 09:16

Hvis du finder en PSV ved en stander i Odense, må du endelig sige tilTongueBig smile

Mmh, konsollen har åbenbart en funktion, hvor den kan se om der er nogen i nærheden der også har en PSV. Folk der bor i mindre byer (I USA) kan se 20-30 mennesker i nærheden, med en PSV, så enten sælger den f****ng godt ellers også er det bare et tilfælde.

Uanset hvad, bliver det spændende at se salgstal, eftersom den næsten er død i Japan.

Det kan du tro ;)

Jeg har også godt luret på, at folk i USA kan se rigtig mange Vita spillere i nærheden. Lad os håbe at app'et rent faktisk taler sandt, og at det er fordi de har haft rigtig gode salgstal i US i forhold til japan. Ud fra det her screenshot ser det ud til den scanner i en radius af 7km, så der burde også være grundlag for at finde en masse gamere i Danmark da man ved at stå i centrum af Odense næsten kan scanne hele byen Tongue

Og angående det med dårlige salgstal i Japan, så skyldes det at PSP'en stadig er ret populær der, Hvilket den jo overhovedet ikke er i US eller EU. Kigger man på salgstalene så er det også tydeligt at se at PSP'en stadig sælger godt i Japan og de slet ikke har travlt med at tage Vita'en til sig. Så det skal nok vende på et tidspunkt :D

Media Create hardware sales: Week 3, 2012 (Jan 16 - Jan 22)
3DS - 80,960 (100,668)
PS3 - 21,155 (30,332)
PSP - 17,181 (22,538)
PSV - 15,219 (18,361)
Wii - 10,173 (14,179)
DS - 2,022 (2,721)
360 - 1,588 (1,519)
PS2 - 903 (766)

Redigeret af inside - 26-Februar-2012 kl. 09:25
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Det kan du tro ;)

Jeg har også godt luret på, at folk i USA kan se rigtig mange Vita spillere i nærheden. Lad os håbe at app'et rent faktisk taler sandt, og at det er fordi de har haft rigtig gode salgstal i US i forhold til japan. Ud fra det her screenshot ser det ud til den scanner i en radius af 7km, så der burde også være grundlag for at finde en masse gamere i Danmark da man ved at stå i centrum af Odense næsten kan scanne hele byen Tongue

Og angående det med dårlige salgstal i Japan, så skyldes det at PSP'en stadig er ret populær der, Hvilket den jo overhovedet ikke er i US eller EU. Kigger man på salgstalene så er det også tydeligt at se at PSP'en stadig sælger godt i Japan og de slet ikke har travlt med at tage Vita'en til sig. Så det skal nok vende på et tidspunkt :D

Media Create hardware sales: Week 3, 2012 (Jan 16 - Jan 22)
3DS - 80,960 (100,668)
PS3 - 21,155 (30,332)
PSP - 17,181 (22,538)
PSV - 15,219 (18,361)
Wii - 10,173 (14,179)
DS - 2,022 (2,721)
360 - 1,588 (1,519)
PS2 - 903 (766)

Jah.. Men jeg har så ikke helt forstået pointen, altså om man bare kan se hvor mange PSV-ejere der er i nærheden eller om man også kan sende dem en invitation til at spille.

Men ja, du har nok ret ang. PSP, dog vil jeg også sige at PSV'en er meget vestligt orienteret. Japanerne har en noget anderledes spilsmag end vi har :)
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 17:14

Jah.. Men jeg har så ikke helt forstået pointen, altså om man bare kan se hvor mange PSV-ejere der er i nærheden eller om man også kan sende dem en invitation til at spille.

Men ja, du har nok ret ang. PSP, dog vil jeg også sige at PSV'en er meget vestligt orienteret. Japanerne har en noget anderledes spilsmag end vi har :)

Ja, gir dig helt ret i at PSV er mere vestligt orienteret!

Og ang. Near, så har de lavet en fin gennemgang af dets funktioner her:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=463600

Blandt andet:

• local leaderboards
  • multiplayer invites
  • Dele gaver/items (You can upload unlocked tracks, avatars and more by either sending it to friends or leaving it as a gift for any available near players)

Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2012 kl. 22:19

Så fik jeg endelig en Vita, og har lige testet hvor mange lokale spillere der er via near. Og det ser jo meget lovende ud :D

(5000 Odense C)

Redigeret af inside - 03-Marts-2012 kl. 22:19
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 04:43
Jeg har skrevet mit førstehåndsindtryk af konsollen og de spil jeg har prøvet samt skrevet lidt om hvad vi har i vente i forhold til spil i fremtiden. Det står alt sammen i første indlæg =)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 15:20

http://www.youtube.com/watch?v=jzUgsBWQzRs

We forgot to mention one major character in our previous writeups about Soul Sacrifice: a "book." This "book" is a central figure in the game's story.

As detailed earlier, the main character is someone who was raised by a cruel sorcerer. Just as the main character is about to be given as a sacrificial offering, a special book appears before him. This book is a demon in book form. It contains the records of past fights between the sorcerer and monsters.

The player enters the world of the book and experiences the stories and fights depicted therein.

In addition to this background story,Sokuho's Famitsu summarymentions one magic attack that we didn't mention earlier: Salamander. This attack involves burning something (presumably a part of your body).

The game will have a customization component. You'll be able to select from a variety of styles for your character.

Your play style will also affect your form. As part of the game's story setting, the monsters you fight are former humans who used their magic too much and lost their human form. Make the same mistake, and you'll also begin to lose your human form.

Soul Sacrifice has support for one to four players. While we don't know what the multiplayer component will be like, it appears that you'll be able to sacrifice your fellow players' lives.

Keiji Inafune is listed in Famitsu in the game's "planning" and "development" role. Actual development is taking place at Marvelous AQL. The game's music component is from Yasunori Mitsuda and Wataru Hokoyama, with Hokoyama scheduled to head up overseas recording. On Sony Computer Enteratinment's side, the game's producer is Kentaro Motomura , and its assistant producer is Teruyuki Toriyama.

The big catch for Keiji Inafune's PlayStation Vita action title Soul Sacrifice is not the "soul," as many had initially expected, but the "sacrifice." As detailed earlier in the day, Soul Sacrifice has you sacrifice body parts to perform powerful magic.

Weekly Famitsu lists the following sacrificial magics. While we listed these as summons earlier, they appear to be just magic attacks.

• Excalibur: You stick your hand down your throat, pull out your spinal cord, and use this as your sword.
  • Gleipnir: Chop off your five fingers and perform a punch with your extended bones.
  • Gorgon: Pull out your eyeballs, and use them to blast out magic beams
  • Gungnir: Your bones and nerves emerge from your body and attack

Why would you torture yourself to kill your foes? This is actually part of the background story. You play as a slave who serves a cruel sorcerer.

It appears that you may be fighting people like yourself. Screenshots show massive creatures who apparently used their powerful magic too much and lost their human form.

Famitsu lists Soul Sacrifice as 50% complete. The game is due for release this Winter.

soul_sacrifice_scan-1fgk75.jpg

soul_hackers_scan-2kbjr7.jpg

TL;DR:

• 4 player co-op.
  • Ofre dig selv for at få våben/magi.
  • Ofre dine medspillere.
  • Dine modstandere er mennesker der har ofret for meget af sig selv og er blevet til monstre.
  • Din kampstil vil have indflydelse for din figurs tlstand.
  • Keiji Inafune er med i udviklingen af spillet (ham der har lavet Megaman spillene).
  • Spillet udkommer vinteren 2012.

Redigeret af SteffenD89 - 09-Maj-2012 kl. 15:24
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 15:23
Spillet virker indtil videre meget interessant og er helt sikkert et jeg skal have. Der kommer mere info imorgen :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu