recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig vs Dyrt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillig vs Dyrt

Besvar Besvar Side  <1234 11>
Forfatter
Besked
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 14:16
Nej det er jo osse det. At uanset om det er dyrt eller billigt, så er det modellen der afgøre det for et billigt kan være lige så godt som et af de dyre advangseret
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 15:28
he he he ................. trollalert 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 15:45

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

???????????

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

???????????

ja det må du nok sige kampus, det var en underlig bemærkning.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
kong Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 21:09
Masser af mennesker kan sagtens leve med et tv fra medion,det er sikkert ok,men herinde er det kun Sony,Samsung,Pioneer og panasonic som er gode nok,nok fordi dette er lidt et forum for "nørder" og det er ok,bare man kan tolerere andres behov ikke hedder 15000-30000 kr for et tv som reelt ikke er toppen af poppen om 12 måneder og som så skal skiftes
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 21:15

Oprindeligt skrevet af kong kong skrev:

Masser af mennesker kan sagtens leve med et tv fra medion,det er sikkert ok,men herinde er det kun Sony,Samsung,Pioneer og panasonic som er gode nok,nok fordi dette er lidt et forum for "nørder" og det er ok,bare man kan tolerere andres behov ikke hedder 15000-30000 kr for et tv som reelt ikke er toppen af poppen om 12 måneder og som så skal skiftes

Selvfølgelig! Der er heller ingen, der vrider armen om på nogen. Nørder? Jeg synes entusiaster dækker bedre. Det andet associerer til bumser og hornbriller 

Til top
kong Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2005
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 21:20
Du har ret Nørder skulle have været Entusiaster.
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 22:06
Er der noget der fider læse kontekstur på denne fråd? Jeg fatter iker en brille...
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 08:46
Jeg er selv Entusiast. Men man må spare hvor man kan. når lønnen ikke er så høj. Så der fandt jeg ud af, at det billige er lige så godt. ellers har jeg kørt med sony, og pioneer,yamaha det meste af tiden
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 09:48

Hejsa

Kunsten at lave en "god handel" er vel at finde det gode produkt til den lave pris.......Vi ved alle man kan få rigtig mange vare til utrolige lave priser men fakta er desværre ofte at der er en vis sammenhæng mellem pris og kvalitet

Jeg ville i dette tilfælde ikke spare de ca 800 kr som ligger i prisforskel på en medion DVD/HDD og et godt tilbud på en Panasonic eller Sony DVD/HDD speciel henset til de fleste godt kan leve med 160GB harddisk frem for de 320 GB

Samt den usikkerhed der ligger i om den nu rent faktisk kan skrive på alle typer af skiver, hvilket giver en masse problemer når vi lige skal brænde et antal DVD tegnefilm til ungerne i forbindelse med ferieturen til syden.

Husk glæden over den lave pris er forlængst glemt når ærgelsen over den dårlige kvalitet opstår, samt at en VHS videooptager kostede næsten en månedsløn dengang de kom på markedet i 80´erne.

Redigeret af Puma - 27-Maj-2008 kl. 09:54
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Puma Puma skrev:

Hejsa

Kunsten at lave en "god handel" er vel at finde det gode produkt til den lave pris.......Vi ved alle man kan få rigtig mange vare til utrolige lave priser men fakta er desværre ofte at der er en vis sammenhæng mellem pris og kvalitet

Jeg ville i dette tilfælde ikke spare de ca 800 kr som ligger i prisforskel på en medion DVD/HDD og et godt tilbud på en Panasonic DVD/HDD speciel henset til de fleste godt kan leve med 160GB harddisk frem for de 320 GB

Samt den usikkerhed der ligger i om den nu rent faktisk kan skrive på alle typer af skiver, hvilket giver en masse problemer når vi lige skal brænde et antal DVD tegnefilm til ungerne i forbindelse med ferieturen til syden.

Husk glæden over den lave pris er forlængst glemt når ærgelsen over den dårlige kvalitet opstår, samt at en VHS videooptager kostede næsten en månedsløn dengang de kom på markedet i 80´erne.

Jeg har bare ikke hørt om en der har haft problemer med sit medion produkt. Har en dvd-afspiller fra kvickly som ikke kan opskalere film i prograsiv-scan. Men min dvd-optager, fra føtex, kan godt måle sig med de dyre mærker.
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 09:57

Hej T-Dunk

Nu er der jo ikke noget forkert i at købe Sony eller Panasonic i Føtex eller Bilka såfremt de er billigst på dagen.....

Min reaktion på denne tråd skyldes du taler om billige produkter, men prisforskellen er altså ikke så stor mellem "kendte" produkter og Kina kopier.

Redigeret af Puma - 27-Maj-2008 kl. 10:01
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu