recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig vs Dyrt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillig vs Dyrt

 Besvar Besvar Side  <12345 11>
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 10:38

Nu er mennesket jo skruet sammen på den måde, at vi tilpasser os, også medion og div. tvèr.  når vi har været sammen med "Vores tv" i længere tid. bliver dette tv det perfekte.

Og når vi kommer ned og ser det sidste nye pioneer i butiken, hmm er det jo forkert, mærkelige farver underlig/mærkeligt er dette tv bedre end mit hmm trode det var bedre hmm.

når så vi hiver pioneer hjem i stuen, der går en uge hmm det er jo faktisk godt, en måned shit det er godt, 2 måneder du ser dit gamle medion i fona(bang), velcommen til virkelighedden.

Selvfølgelig kan du leve lykkeligt med et medion eller en lada. de kan dække vores behov 100procent#,hvis vores behov er at se tv og køre os fra A til b. det kan ingen modsige. 

     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 10:46
Men 1.000 kr forskel er mange penge for os som kun en arbejder og den anden er i uddannelse.

Så derfor fandt ud af det med de billige. og i prosonic er det philip der er i. Fik jeg af vide hos vore lokale radio-tv butik, der har grundig og loeve
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

Nu er mennesket jo skruet sammen på den måde, at vi tilpasser os, også medion og div. tvèr.  når vi har været sammen med "Vores tv" i længere tid. bliver dette tv det perfekte.


Og når vi kommer ned og ser det sidste nye pioneer i butiken, hmm er det jo forkert, mærkelige farver underlig/mærkeligt er dette tv bedre end mit hmm trode det var bedre hmm.


når så vi hiver pioneer hjem i stuen, der går en uge hmm det er jo faktisk godt, en måned shit det er godt, 2 måneder du ser dit gamle medion i fona(bang), velcommen til virkelighedden.


Selvfølgelig kan du leve lykkeligt med et medion eller en lada. de kan dække vores behov 100procent#,hvis vores behov er at se tv og køre os fra A til b. det kan ingen modsige. 



Det er noget være fis. du skriver. For det kommer an på farve instilingerne. har nogen københavnske venner, med dyre philips og sony. Og nå de ser mit, så fortryder de, at de har givet 10.000 i stedet for 5.000
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2007
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 11:11
Om det er sony panel der sider i medion eller om det er et philips der sider i prosonic gør ingen forskel hvis panelet er noget skrammel...

Og JO jeg kender nu nogen der har haft problemer med deres medion, min mor, hendes crt srærmhar været BYTTET flere gange nu køren den, men du kan ikke holde ud at se fodbold på den...
Hvis jeg kunne finde et prosonic til 3000 der kunne give samme billede som den skærm jeg har nu ville jeg da købe den, det er da klart, men jeg har bare ikke set den endnu...
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Sert Sert skrev:

Om det er sony panel der sider i medion eller om det er et philips der sider i prosonic gør ingen forskel hvis panelet er noget skrammel...Og JO jeg kender nu nogen der har haft problemer med deres medion, min mor, hendes crt srærmhar været BYTTET flere gange nu køren den, men du kan ikke holde ud at se fodbold på den...Hvis jeg kunne finde et prosonic til 3000 der kunne give samme billede som den skærm jeg har nu ville jeg da købe den, det er da klart, men jeg har bare ikke set den endnu...


okay fair nok. Men det med fodbold, hvad mener du så. er det interlacing eller? Nok min prosonic opSkalerer live tv os, og det står lige så skarp som et loeve tv, på en HD Kanal. For tjekket det hos vores lokale for handler med at sammenligne det
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 11:22

Jeg står fuldt inde for det jeg skriver, og jeg tror 100procent på det, kan godt se med din oplevelse med dine Kbh venner, er fuldstendig modsigene af mit påstand.

Men må jeg jo selvfølgelige sige! 

1) De har fucked op signal / indstilling af deres tv.

2) Du har vist dit tv fra dens bedste side(det gør man jo gerne)

3) Philips modeller til 10kilo er ikke dyre philips model, philips koster, og philips billige model er ikke kvalitet, tror gerne på et medion/philips til samme pris og måske også op til langt mere, kan medion nemt være det langt bedre køb.

Men vi har jo alle vores overbevisning, fred være med det. 

     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

Jeg står fuldt inde for det jeg skriver, og jeg tror 100procent på det, kan godt se med din oplevelse med dine Kbh venner, er fuldstendig modsigene af mit påstand.


Men må jeg jo selvfølgelige sige! 


1) De har fucked op signal / indstilling af deres tv.


2) Du har vist dit tv fra dens bedste side(det gør man jo gerne)


3) Philips modeller til 10kilo er ikke dyre philips model, philips koster, og philips billige model er ikke kvalitet, tror gerne på et medion/philips til samme pris og måske også op til langt mere, kan medion nemt være det langt bedre køb.


Men vi har jo alle vores overbevisning, fred være med det. 



Endelig en der har talegaverne iorden.

Men du kan ikke sige at philips laver "discount" For hvornår har du set en philips der er dyrer en det, med mindre det er et designer tv
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 13:32
Gå nu ned i en ordenlig radio/tv forhandler og få dem til at visse dig et
panasonic/pioneer plasma tv, og hvis du så ikke kan se at der er en verden
til forskel på medion og de to mærker, så er du ikke nogen billede entusiast
som du ellers selv mener.

Og glem alt om det indmad der sidder i prosonic og medion, det har intet
med sony og phillips at gøre, bare fordi det er dem der har produceret
indholdet så kan det have adskillige år på bagen. Det svarere til at
sammenligne Toro Roso i formel 1 med Ferrari bare fordi de har en motor
fra Ferrari.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 13:33

Jo, Philips, Sony og Pioneer laver også discount! Skulle ikke undre hvis det kommer fra samme fabikker som Medion, Prosonic og Denver. Og så er det da klart at en sammenligning ikke er relevant, hvis produkterne stort set er identiske.

Der hvor det virkeligt rykker er når du kommer op i næste klasse hos mærkevare producenterne. Og her er vi tættere på 20k end 10k i pris. Og her falder Banan produkterne fuldstændigt til jorden.

Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Mr. Pioneer Mr. Pioneer skrev:

Gå nu ned i en ordenlig radio/tv forhandler og få dem til at visse dig et
panasonic/pioneer plasma tv, og hvis du så ikke kan se at der er en verden
til forskel på medion og de to mærker, så er du ikke nogen billede entusiast
som du ellers selv mener.

Og glem alt om det indmad der sidder i prosonic og medion, det har intet
med sony og phillips at gøre, bare fordi det er dem der har produceret
indholdet så kan det have adskillige år på bagen. Det svarere til at
sammenligne Toro Roso i formel 1 med Ferrari bare fordi de har en motor
fra Ferrari.


Det er jo osse det jeg har gjort
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 14:52

Hej T-Duck

Du siger 1000 kr er mange penge for jer som er under uddannelse, men er det ikke et spørgsmål om prioritering........

Nå vi ser de samme unge i byens natteliv eller for den sags skyld i byens mode forretning med mærkevare jeans, så ser det sku ikke til ud til at 1000 kr er mange penge..... Her smider I gerne en 500 kr på disken for at få en t-shirt som er hjemkøbt til 30 kr i Kina. blot der står et eller anden mode print på brystet eks. Bjørkvin



Redigeret af Puma - 27-Maj-2008 kl. 18:04
Til top
Nickell Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 17:02

Personligt har jeg lige købt et LG 32" i elgiganten til 3900. Og jeg kan godt se forskel på et Pioneer eller Panasonic, ög det her på den analoge tuner og sortniveauet.

Ydermere er det heller ikke helt kvalitet på samme niveau som Pio/Pana materialemæssigt. Men nogle gange er der bare ikke lige 9K til et nyt Pana...

Jo, der er sq forskel, omvendt så kan man være "heldig" med et billigt produkt...

| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu