recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billige blu ray film på dk.cdwow.com ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillige blu ray film på dk.cdwow.com ?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Direkte link til dette indlæg Emne: Billige blu ray film på dk.cdwow.com ?
    Sendt: 10-Februar-2009 kl. 21:19

Nogen der har erfarringer med www.dk.cdwow.com  ?

Jeg har ledt lidt her på siden uden at blive helt klog på det...

http://dk.cdwow.com/bluray/BargainBasement

Redigeret af Tobster - 10-Februar-2009 kl. 21:23
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2009 kl. 21:46
Har handlet der 2 gange. Den første gang forløb smertefrit, omend det typisk tager omkring en uge før man modtager varen, hvilket de dog gør opmærksom på hjemmesiden, og derfor intet at klage over der, selvom jeg foretrækker at modtage varen så hurtigst som muligt. Anden gang kom varen i restordre, og det gad jeg ikke vente på, så bestilte istedet via amazon.co.uk. Sendte en besked til cdwow kundeservice, som 2 timer efter havde godkendt annulleringen, hvilket bare er super. Så herfra kan jeg sagtens anbefale dem, men man skal være opmærksom på, at de sender mange, hvis ikke alle deres film fra østen, hvilket betyder, at der er risiko for told.

Da de tilbyder gratis fragt, må det siges at være nogle rigtig gode priser de disker op med, og faktisk pænt mange fornuftige titler:)

Kan være jeg selv skulle se mig lidt omkring

Redigeret af vasif - 16-Februar-2009 kl. 16:07
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2009 kl. 21:49
Hvis de priser passer og det er inkl fragt. Så kan det da godt være man skulle have et par stykker
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 18:34

CDwow er desværre eftertragtet bytte for PestDK, så der er absolut mulighed for at få en dummebøde med i købet.

Jeg har handlet der mange gange, men ikke det sidste års tid efter at være røget i gryden et par gange.

Redigeret af Shiva - 11-Februar-2009 kl. 18:37

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Claus O. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2004
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 15:36
selv om hjemmesiden er på dansk, så sender de fra Hong Kong. Der er derfor en temmelig stor risiko for at en film til 150 kr. ender med at koste langt over det dobbelte, når Postdanmarks afdeling for overdreven tvangsgebyr har haft fat i den 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 15:25

Nu fandt jeg DVE basics til 8.49 pund hos cdwow. Er der stadig den graense paa ca. 80DKK hos PostDK? Har aldrig bestilt hos cdwow - er det ALLE deres ting, der sendes fra Hong Kong. Skal jeg tage chancen?

Naermeste konkurrent er nemlig 13 pund.

BORING!
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Nu fandt jeg DVE basics til 8.49 pund hos cdwow. Er der stadig den graense paa ca. 80DKK hos PostDK? Har aldrig bestilt hos cdwow - er det ALLE deres ting, der sendes fra Hong Kong.

Alt sendes vist fra Hong Kong p.t., men 8.49 GBP er under 80 kr grænsen (1 GBP er ca 8.50 DKK p.t.).

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 16:00
Jeg har Bourne trilogien på vej, så jeg er blevet lidt nervøs for PostDK gebyr. Jeg havde forstået at CDWOW ville betale et sådan. Følgende har jeg sakset fra den danskprogede side:

Varer som overskrider UK HM Customs and Excise VAT Personlig Import allowances

Ordrer som indeholder varer der overskrider UK Customs and Excise VAT personlig import grænse sendes via Hong Kong Post, som er vores post agent.

Hong Kong Post sørger for betaling af VAT og/eller andre skatter og afgifter som måtte være forfaldne til UK H M Customs and Excise på dine vegne UD AF DET BELØB DU ALLEREDE HAR BETAL. Du vil ikke blive bedt om at betale nogen yderligere beløb ved levering/afhentning

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 16:09
De plejer at give et beløb, svarende til det du har betalt som en rabatkode. Så kan du købe noget nyt, og så igen være uheldig, at skulle af med flere penge. Og sådan kan man blive ved.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

De plejer at give et beløb, svarende til det du har betalt som en rabatkode. Så kan du købe noget nyt, og så igen være uheldig, at skulle af med flere penge. Og sådan kan man blive ved.

OK, tak for info. Så har man da en undskyldning for at købe noget mere
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 16:57
Har fornyligt købt Bourne trilogien hos CDwow som blev nappet af pest dk foruden at være et par uger undervejs.

Fik dog en e-kupon svarende til gebyret og momsen ovenivaren som jeg brugte til at købe Matrix trilogien for. Men hvis den er lige så længe undervejs og også kommer med en ekstra regning så handler jeg ikke hos CDwow mere... selvfølgelig efter at jeg har brugt alle rabat koderne

Der er ellers nogle fede film i tilbudet.

Redigeret af Corax - 15-April-2009 kl. 16:58
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2009 kl. 20:05

Hvordan er det reglerne er.

Er det max. 80kr pr forsendelse eller kan Post Danmark lægge flere forsendelser sammen så man paserer de magiske 80 kr?

Mvh
Bo

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu