|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() Sendt: 10-Februar-2009 kl. 21:19 |
Nogen der har erfarringer med www.dk.cdwow.com ? Jeg har ledt lidt her på siden uden at blive helt klog på det... http://dk.cdwow.com/bluray/BargainBasement Redigeret af Tobster - 10-Februar-2009 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Har handlet der 2 gange. Den første gang forløb smertefrit, omend det typisk tager omkring en uge før man modtager varen, hvilket de dog gør opmærksom på hjemmesiden, og derfor intet at klage over der, selvom jeg foretrækker at modtage varen så hurtigst som muligt. Anden gang kom varen i restordre, og det gad jeg ikke vente på, så bestilte istedet via amazon.co.uk. Sendte en besked til cdwow kundeservice, som 2 timer efter havde godkendt annulleringen, hvilket bare er super. Så herfra kan jeg sagtens anbefale dem, men man skal være opmærksom på, at de sender mange, hvis ikke alle deres film fra østen, hvilket betyder, at der er risiko for told.
Da de tilbyder gratis fragt, må det siges at være nogle rigtig gode priser de disker op med, og faktisk pænt mange fornuftige titler:) Kan være jeg selv skulle se mig lidt omkring ![]() Redigeret af vasif - 16-Februar-2009 kl. 16:07 |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Hvis de priser passer og det er inkl fragt. Så kan det da godt være man skulle have et par stykker
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
CDwow er desværre eftertragtet bytte for PestDK, så der er absolut mulighed for at få en dummebøde med i købet.
Jeg har handlet der mange gange, men ikke det sidste års tid efter at være røget i gryden et par gange. Redigeret af Shiva - 11-Februar-2009 kl. 18:37 |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Claus O. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
selv om hjemmesiden er på dansk, så sender de fra Hong Kong. Der er derfor en temmelig stor risiko for at en film til 150 kr. ender med at koste langt over det dobbelte, når Postdanmarks afdeling for overdreven tvangsgebyr har haft fat i den
![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Nu fandt jeg DVE basics til 8.49 pund hos cdwow. Er der stadig den graense paa ca. 80DKK hos PostDK? Har aldrig bestilt hos cdwow - er det ALLE deres ting, der sendes fra Hong Kong. Skal jeg tage chancen? Naermeste konkurrent er nemlig 13 pund. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Alt sendes vist fra Hong Kong p.t., men 8.49 GBP er under 80 kr grænsen (1 GBP er ca 8.50 DKK p.t.). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Jeg har Bourne trilogien på vej, så jeg er blevet lidt nervøs for PostDK gebyr. Jeg havde forstået at CDWOW ville betale et sådan. Følgende har jeg sakset fra den danskprogede side:
Varer som overskrider UK HM Customs and Excise VAT Personlig Import allowancesOrdrer som indeholder varer der overskrider UK Customs and Excise VAT personlig import grænse sendes via Hong Kong Post, som er vores post agent. Hong Kong Post sørger for betaling af VAT og/eller andre skatter og afgifter som måtte være forfaldne til UK H M Customs and Excise på dine vegne UD AF DET BELØB DU ALLEREDE HAR BETAL. Du vil ikke blive bedt om at betale nogen yderligere beløb ved levering/afhentning |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
De plejer at give et beløb, svarende til det du har betalt som en rabatkode. Så kan du købe noget nyt, og så igen være uheldig, at skulle af med flere penge. Og sådan kan man blive ved.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
OK, tak for info. Så har man da en undskyldning for at købe noget mere ![]() |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Har fornyligt købt Bourne trilogien hos CDwow som blev nappet af pest dk foruden at være et par uger undervejs.
Fik dog en e-kupon svarende til gebyret og momsen ovenivaren som jeg brugte til at købe Matrix trilogien for. Men hvis den er lige så længe undervejs og også kommer med en ekstra regning så handler jeg ikke hos CDwow mere... selvfølgelig efter at jeg har brugt alle rabat koderne ![]() Der er ellers nogle fede film i tilbudet. Redigeret af Corax - 15-April-2009 kl. 16:58 |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Hvordan er det reglerne er. Er det max. 80kr pr forsendelse eller kan Post Danmark lægge flere forsendelser sammen så man paserer de magiske 80 kr? |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |