recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billige blu ray film på dk.cdwow.com ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillige blu ray film på dk.cdwow.com ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 22:21
Jeg fik Bourne Boxen i løbet af en uge. Den blev så efterfølgende endnu billigere hos Elgiganten, men det var jo ikke til at vide.
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2009 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg fik tre af de 13 jeg bestilte. Og jeg har endnu tilgode at få pengene tilbage for otte af de ti de har trukket for, men aldrig sendt.

Det er ikke nogen god statistik og CDwow lader til at være en rigtig øv-oplevelse

Jeg har lige tjekket banken, pengene er stadig ikke kommet tilbage, selvom CDwow skriver at de er sendt
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2009 kl. 13:03
80-90% af det der blev bestilt i det 'tilbud' blev jo også bare cancelled, fordi de ikke gad ære den lave pris de sandsynligvis ved en fejl havde sat på hjemmesiden. Det mener jeg bare er ekstremt problematisk når deres system trækker pengene lige med det samme. Nu står jeg uden film og uden langt størstedelen af mine penge, og dét er dælme noget bæ.
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2009 kl. 13:14
Netop! Prisen var ualmindeligt lav, men så burde de have skrevet at det var et begrænset antal og undladt at hæve pengene indtil varen rent faktisk kunne sendes eller ædt differencen, da jeg mener at tilbudet faktisk var der i nogle dage og ikke bare få timer, så de burde have haft tid til at rette det, hvis der var tale om en fejl.

Hvis CDwow havde undladt at trække pengene og skrevet til mig, at filmene ikke kunne leveres til den pris, men som et plaster kunne jeg få dem for 80,- kr. stykket eller whatever, så var den også gået, men lige nu ligner den oplevelse sidste gang jeg har handlet hos dem.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2009 kl. 13:36
Man skal aldrig handle med de øgler uanset hvor billige, de end er. Har selv kun haft få gode oplevelser derfra, så nu har jeg skrottet dem helt og aldeles.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu