|
Billigste XBMC. Rikomatic eller Google Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 15:25 |
Hej
Jeg påtænker mig at købe enten Google chromecast til den ekstra fladskærm jeg har, eller Rikomagic mini PC Det så vidt jeg ved, den billigste måde, så jeg kan bruge XBMC på TVet og derved primært se dr.dk/Bonanza og DR Nu tv. eller dr.dk/tv hedder det nu. På det ene TV bruger vi en Rikomagic MK 802-4 fås fra 649 kr som er ganske udemærket Men hvad for en af de her, kan bedst anbefales Rikomagic MK 802-3S til 349 kr eller Google chrome cast 269 kr ? Der er ikke det store behov for at kunne se udsendelser eller film i HD |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DR understøtter ikke chromecast officielt.
Men hvis du vil have xbmc er chromecast ikke løsningen. Dem som du køber isdag kan vist ikke engang rootes
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er endnu ikke nogen DR App til Chromecast, det er dog lovet at den kommer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Okay
Chromcast er også stadig ret ny. Men grunden til XBMC og Chromecast var, at jeg mener at have set, at man kan downloade XBMC til Chromecast på XBMC´s officeille hjemmeside |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |