|
Bio i stuen |
Besvar | Side <1234 39> |
Forfatter | ||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
super lækkert og rigtig flot lavet
|
||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det blev prøvet, men det var altså ikke det samme som med min Lyngdorf, derfor valgte jeg at have to løsninger. Frank
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
[QUOTE=Frank13]
Sådan bliver det gemt væk
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er virkelig, virkelig pænt, det må jeg sige! Men jeg er nu lidt ked af at se, at dine XTZ'er spiller lige i siden på sofaen
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, men ja det er desværre et kompromi jeg måtte indgå med mig selv.... vil have lærredet så lavt som muligt, så jeg ikke skal kigge op når jeg ser film. Men lyden kommer faktisk fint ud i rummet, trods den ikke optimale placering. Frank
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige et billede af Lissau kassen, inden den blev gemt væk. Syntes det er lidt underligt, at de laver dem i blank hvid, når nu det "spiller" bedst i mørke...?
|
||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sku godt ud, hvor mange tommer er dit lærred på???
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har såmænd nok den enkle forklaring, at folk som gerne vil kunne gemme lærredet væk sikkert også - ligesom du selv - har hvide lofter.
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Autechre
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
106"...
|
||
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er nok hvid som sælger nemmest. Ang. eget loft, havde jeg (syntes jeg selv) den fede ide, at male noget af loftet i en mørk farve...den ide var konen sgu ikke vild med, lad os bare sige at den er lukket for nu... Men måske ændre hun mening Det var faktisk hende som mente at vores XTZ kunne stå på sokkelsten, efter jeg havde ledt nettet igennem for muligheder....
|
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Umiddelbart syntes jeg det ser ud til der er plads mellem gulvhøjttalere og lærredet til en stander til XTZ`erne..
Har du overvejet det?
Men det er en lækker farve på væggen.. Har selv en tilsvarende på væggen bag skærmen. Syntes det en meget behagelig farve i forhold til tv kigning Redigeret af Ning - 06-April-2020 kl. 20:14 |
||
Ning
|
||
Besvar | Side <1234 39> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |