recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bio i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bio i stuen

 Besvar Besvar Side  <1234 32>
Forfatter
Besked
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 18:28
super lækkert og rigtig flot lavet
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af wamsler wamsler skrev:

kunne du ikke smide et effekt trin på den Denon?

Det har jeg gjort på mine JBL de vil også gerne have saft (dog ikke ti10K) men sva2100

Det blev prøvet, men det var altså ikke det samme som med min Lyngdorf, derfor valgte jeg at have to løsninger.

Frank
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 19:03
Smile
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 19:05
[QUOTE=Frank13]
Sådan bliver det gemt væk Smile
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2020 kl. 22:07
Det er virkelig, virkelig pænt, det må jeg sige! Men jeg er nu lidt ked af at se, at dine XTZ'er spiller lige i siden på sofaen Cry
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 06:13
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Det er virkelig, virkelig pænt, det må jeg sige! Men jeg er nu lidt ked af at se, at dine XTZ'er spiller lige i siden på sofaen Cry


Tak, men ja det er desværre et  kompromi jeg måtte indgå med mig selv.... vil have lærredet så lavt som muligt, så jeg ikke skal kigge op når jeg ser film. Men lyden kommer faktisk fint ud i rummet, trods den ikke optimale placering.

Frank
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 09:19
Lige et billede af Lissau kassen, inden den blev gemt væk. Syntes det er lidt underligt, at de laver dem i blank hvid, når nu det "spiller" bedst i mørke...?
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 09:27
Det er sku godt ud, hvor mange tommer er dit lærred på???


Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Lige et billede af Lissau kassen, inden den blev gemt væk. Syntes det er lidt underligt, at de laver dem i blank hvid, når nu det "spiller" bedst i mørke...?

Det har såmænd nok den enkle forklaring, at folk som gerne vil kunne gemme lærredet væk sikkert også - ligesom du selv - har hvide lofter.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Det er sku godt ud, hvor mange tommer er dit lærred på???


106"... Wink
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Lige et billede af Lissau kassen, inden den blev gemt væk. Syntes det er lidt underligt, at de laver dem i blank hvid, når nu det "spiller" bedst i mørke...?

Det har såmænd nok den enkle forklaring, at folk som gerne vil kunne gemme lærredet væk sikkert også - ligesom du selv - har hvide lofter.

Ja det er nok hvid som sælger nemmest. Ang. eget loft, havde jeg (syntes jeg selv) den fede ide, at male noget af loftet i en mørk farve...den ide var konen sgu ikke vild med, lad os bare sige at den er lukket for nu... Men måske ændre hun mening Wink Det var faktisk hende som mente at vores XTZ kunne stå på sokkelsten, efter jeg havde ledt nettet igennem for muligheder....
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 20:14
Umiddelbart syntes jeg det ser ud til der er plads mellem gulvhøjttalere og lærredet til en stander til XTZ`erne..
Har du overvejet det? 
Men det er en lækker farve på væggen.. Har selv en tilsvarende på væggen bag skærmen. Syntes det en meget behagelig farve i forhold til tv kigning 


Redigeret af Ning - 06-April-2020 kl. 20:14
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 32>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu