recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bio i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bio i stuen

 Besvar Besvar Side  <1 35363738>
Forfatter
Besked
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 19:16
det giver altid mening når man er tilfreds med sit arbejde. Slet ikke når det kan hamle op med det man plejer at betale ekstra for 
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:


Mht. forstærkervalg har du så stadig muligheden for at lave EQ på selve subben?, samt sætte low pass filter, gain, etc.?
Det kan jeg i min forforstærker, min forforstærker er en Lyngdorf mp-60 2.1

Ja det er selvfølgelig rigtigt - synes dog også det er lækkert at kunne for-justere, samt bruge dem til dedikeret forforstærkere o.lign.
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

 Sådan ser hjørnerne ud nu hvor de er færdige...


Kan ikke lade være, ved godt det ikke giver nogen mening, men et billede af den ene topplade som virker som spejl 😉


Nøøj! 
Dælme iorden det der - super flotte! 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:


Mht. forstærkervalg har du så stadig muligheden for at lave EQ på selve subben?, samt sætte low pass filter, gain, etc.?
Det kan jeg i min forforstærker, min forforstærker er en Lyngdorf mp-60 2.1

Ja det er selvfølgelig rigtigt - synes dog også det er lækkert at kunne for-justere, samt bruge dem til dedikeret forforstærkere o.lign.
Jeg er også spændt på hvor godt det virker, men Lyngdorf har selv passiv subwoofer, hvor de skriver at der er frit valt af forstærker og at deres forforstærker er bygget til at styre det...
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

 Sådan ser hjørnerne ud nu hvor de er færdige...


Kan ikke lade være, ved godt det ikke giver nogen mening, men et billede af den ene topplade som virker som spejl 😉


Nøøj! 
Dælme iorden det der - super flotte! 
Tak 😊 er også selv godt tilfreds med resultatet 😁
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jo det gir mening, der er bølger i lakken LOL

Er du selv autolakerer?
Ja, ellers var jeg heller ikke sprunget ud i det projekt...
Så er det jo derfor det er blevet så flot Clap
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2024 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jo det gir mening, der er bølger i lakken LOL

Er du selv autolakerer?
Ja, ellers var jeg heller ikke sprunget ud i det projekt...
Så er det jo derfor det er blevet så flot Clap
Helt sikkert, det kræver at man har faciliteterne og det rigtige værktøj til sådan en opgave...
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2024 kl. 17:49
Er voldsomt spændt på at opleve forskellen på om større er lig med bedre...


Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2024 kl. 18:09
Ok, har bare tilsluttet subwooferne til effektforstærkeren, fået Lyngdorf til at tjekke level og så kørt roomperfekt til 95%. Har intet eq gjort selv, syntes godt jeg kan tillade mig at være glad 😊





Redigeret af Frank13 - 10-Juli-2024 kl. 19:55
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1031
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2024 kl. 20:26
Room Perfect er virkelig blevet godt de seneste år med subs🥳
Tror snart jeg skal forbi dig til et lyt👍
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2024 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Room Perfect er virkelig blevet godt de seneste år med subs🥳
Tror snart jeg skal forbi dig til et lyt👍
Ja det er vildt så flot der på en "simpel" måde kan laves sådan et resultat 🙂 Du skal være så velkommen i stuen 👍
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Offline
Point: 1094
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2024 kl. 16:50
Det skal til at tænkes kreativt for at få plads til flere forstærkere i min lille stereobænk. Selv om den lille nye som snart ankommer kun er 19,5 cm. bred, så bliver det svært at finde plads til den...


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 35363738>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu