|
Bio i stuen |
Besvar ![]() |
Side <1 394041 |
Forfatter | |
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for jeres input på mit problem, kan se at jeg lige skal have målt ordentligt efter. Så sætter jeg det hele op i 45 graders vinkel når det sidste sæt af de små højttalere ankommer. Umiddelbart så syntes jeg godt at jeg kan ramme en vinkel med dem så diskanter peger direkte på mig.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Ja jeg synes det gir god mening med at sætte højttalerne op med 45 grader både tll siden og frem og tilbage.
Redigeret af Munch - 13-Juli-2025 kl. 15:24 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1145 |
Så landede der et sæt B&W M 1 og en Fosi Audio ZA3 effektforstærker hos mig i dag. Højttalerene er sat op, kabler trukket og forstærkeren er på plads i reolen. Nu mangler jeg så bare et bruge en lille time på at køre roomperfekt igennem og lytte, lægge de sidste kabler i kabel skjulerne, men det bliver ikke i dag...
Pladsen er efterhånden trang i min reol. ![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
Det blir spændende at høre om det er sliddet værd
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Det er ganske godt, det giver til det jeg lige har set, noget mere rum. Så slut scenen fra syng 2 i 4K, der hvor Bono fra U2 lægger stemme til løven.
Redigeret af Frank13 - 9 timer 21 minutter siden kl. 13:05 |
|
![]() |
|
Måden jeg har sat M 1 op på er måske lidt alternativ, men den virker. Skal lige advarer hvis nogen skulle få samme tossede idé, der hvor jeg har boret hullet, ligger + og - kablerne meget tæt på.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 394041 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |