recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bitstream lyd kvalitet, forskelle?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bitstream lyd kvalitet, forskelle?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2022 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Sammen med din forstærker…….

Klaus
ja selvfølgelig.

Som kan være den der tolker det forskelligt, afhængigt af, hvilken signaltype den modtager.
Det er det Rasmus forsøger at forklare dig.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2022 kl. 11:32

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Sammen med din forstærker…….

Klaus
ja selvfølgelig.

Som kan være den der tolker det forskelligt, afhængigt af, hvilken signaltype den modtager.
Det er det Rasmus forsøger at forklare dig.

Klaus
Men som jeg også skrev til rasmus i morges, at film som monster huset som er i ren PCM, at der ikke er den store forskel på lyden, om det er apple tv eller shield, dog en lille forbedring på shield. derfor jeg kan udelukke receiveren, da med den film, eller sågar de fleste harry potter på bluray rips også i ren PCM. sender i teorien sammen lydsignal ud. men noget ændre sig ved lyden.

derfor jeg mener pt at bitstream er bedst, da det så kun er receiveren som er den afgørende faktor i lyd behandlingen

Redigeret af T-Duck - 15-Februar-2022 kl. 11:53
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu