Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bøje_fra_nr_16
Super bruger
Oprettet: 16-August-2012
Status: Offline
Point: 333
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:06 |
siccio skrev:
Klaus med flere don't feed the troll. |
Nåda - nu skal man nu også kaldes for en troll, fordi man laver et indlæg om brugererfaring.
Recordere er jo en koldbøttefabrik, eller måske rettere en trollfabrik - jeg rater som omtalt tidligere forummet på recordere, og alle deres trolls, som
|
|
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19554
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:10 |
Bøje_fra_nr_16 skrev:
KlausDM skrev:
Citat 1: jeg har ikke behov for at se 16:9 i større end 40" Citat 2: jeg kan vælge at lade 16:9 stå 1:1 men det gør jeg ikke
Kan du bestemme dig?
Klaus |
Klaus - er du småtbegavet, eller blot ude på chikane ? |
Det er ikke mig der modsiger mig selv - og nej, jeg er ikke småtbegavet! Og nej, jeg chikanerer ikke, jeg spørger ind til, hvad du mener, når du udtaler at du ikke har behov for at 16:9 i større end 40", men kort efter skriver at du strækker det til 50". Klaus
|
|
|
Bøje_fra_nr_16
Super bruger
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:13 |
Hvad bliver det næste trolls ? At tråden skal slettes og Bøje smides ud ?
Med 7.800 besøgende, er det en promille der har deltaget, primært som trolls - er glad for jeg har lejlighed til at skrive brugererfaringer uden for det stuerene på Recordere, måske de 7000 tavse har nyt input de ellers ikke ville få på Recordere. Omend mht 21:9 fra Philips nu er for sent ( næsten).
|
|
Simon R.
Guld medlem
Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Point: 824
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:18 |
Bøje_fra_nr_16 skrev:
Med 7.800 besøgende, er det en promille der har deltaget, primært som trolls - er glad for jeg har lejlighed til at skrive brugererfaringer uden for det stuerene på Recordere, måske de 7000 tavse har nyt input de ellers ikke ville få på Recordere. Omend mht 21:9 fra Philips nu er for sent ( næsten). |
hold da op du trænger vist til et serviceeftersyn.
|
|
Bøje_fra_nr_16
Super bruger
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:22 |
Simon R. skrev:
Bøje_fra_nr_16 skrev:
Med 7.800 besøgende, er det en promille der har deltaget, primært som trolls - er glad for jeg har lejlighed til at skrive brugererfaringer uden for det stuerene på Recordere, måske de 7000 tavse har nyt input de ellers ikke ville få på Recordere. Omend mht 21:9 fra Philips nu er for sent ( næsten). |
hold da op du trænger vist til et serviceeftersyn. |
Jo - der er helt afgjort noget her der trænger til et gennemgribende serviceeftersyn
|
|
Simon R.
Guld medlem
Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:26 |
Bøje_fra_nr_16 skrev:
Simon R. skrev:
Bøje_fra_nr_16 skrev:
hold da op du trænger vist til et serviceeftersyn. |
Jo - der er helt afgjort noget her der trænger til et gennemgribende serviceeftersyn |
Verden mod JA, verden mod Bøje... same old, same old.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:33 |
Ku vi ikke godt holde den venlige tone her i tråden. Jeg er helt ligeglad med TV-billedformater og visse sammenligninger - men alligevel.
Mange tak
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bøje_fra_nr_16
Super bruger
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:35 |
Det ærger mig faktisk at jeg skrev disse brugererfaringer på Recordere - og de 7.800 hits - herfra ikke flere kommentarer fra mig, ikke flere hits, det fortjenes ikke.
|
|
Bøje_fra_nr_16
Super bruger
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 18:40 |
Jeg har nu slettet mine brugererfaringer - ikke flere hits.
|
|
siccio
Super bruger
Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 19:03 |
Bøje, det er på ingen måde dine brugererfaringer jeg hentyder til, men mere den spam du laver i din egen tråd, det har udviklet sig lidtt voldsomt på det seneste. Indrøm da dine indlæg ligger med få eller 1 minuts mellemrum, uden det bidrager til nyt. Fair nok vi er nok bare ikke enige omkring dette. Så kan du kalde undertegnede mindre begavet eller hvad du vil. Uanset hvad føre det heller ikke noget positivt med sig
|
|
Bøje_fra_nr_16
Super bruger
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 19:11 |
siccio skrev:
Bøje, det er på ingen måde dine brugererfaringer jeg hentyder til, men mere den spam du laver i din egen tråd, det har udviklet sig lidtt voldsomt på det seneste. Indrøm da dine indlæg ligger med få eller 1 minuts mellemrum, uden det bidrager til nyt. Fair nok vi er nok bare ikke enige omkring dette. Så kan du kalde undertegnede mindre begavet eller hvad du vil. Uanset hvad føre det heller ikke noget positivt med sig |
Udfra det du skriver er du jo småtbegavet, eller troll - det hænger sammen.
Smid mig gerne ud, der er intet at hente på Recordere, udover trolls.
|
|
siccio
Super bruger
Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
|
Sendt: 29-August-2012 kl. 19:16 |
Jeg ønsker ikke at smide nogle ud, og kan heller ikke. Syntes skam debat omkring tingene samt forskellige holdninger er fint. Og tilsyneladende læser du ikke andres indlæg, men glider af på de spørgsmål du får. Ligner mere og mere brugeren JA desværre. Ærgeligt nok.
|
|