|
Bleeding ES8005 ! :( |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Neonskiltet? Nååh det som man altså kan slukke for, på en Samsung ES8005?
![]() |
|||
![]() |
|||
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
||
OLED kommer til at fixe disse problemer, men det hjælper selvf. ikke nu :D
|
|||
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|||
![]() |
|||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
||
Det er prisen for billigere, tyndere og lettere skærme - ellers må man gi det mere og købe med fuldt backlight.
|
|||
![]() |
|||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
||
Arhhh - ja se det var rigtig godt, troede man var tvangsindlagt til neon reklamen
![]() |
|||
![]() |
|||
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
||
Det var også min første tanke da jeg fik tv'et.. "nu skal jeg sidde og se på det neonskilt hele tiden..." haha. Heldigvis kan det slukke i menuen. |
|||
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit
Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard |
|||
![]() |
|||
lbm_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2011 Status: Offline Point: 86 |
||
Spørgmålet er om det er acceptabelt, at det er som det er...?
Kan du give nogen præcise modeller?..
|
|||
![]() |
|||
||
Hvornår får de sit indtog på markedet?..
![]() |
|||
![]() |
|||
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
||
Næste år skulle de da gerne komme, dog ikke til menneskepenge ;) men tror da vi kan se OLED i en pris som vi kan klare om 3-4 år
|
|||
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Jeg tror ikke OLED er løsningen på alle panel-problematikker. Du får ikke clouding, men så kan du til gengæld glæde dig til burn-in og forskellig ældningstid for farverne. Den perfekte teknologi kommer formentligt aldrig.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak, godt input. :)
|
|||
![]() |
|||
||
Uhh ha, der må jeg melde pas, har ikke tid til at lave en research -men undgå alt med local dimmig. Eller kryds fingre og køb en edge LED, eller bedre men mere besværligt køb på nettet og send retur indtil du får en der er god nok - der er 14 dages returret - så kan de lære det. Men skulle jeg nævne ville det være en Sharp som denne her, men også Sharp ser ud til at være ramt af den øgede konkurrence, og dermed discount bølgen på TV med deraf medfølgende kvalitetsforringelse - måske sidste års model ? .... som har mat front - Sharp har fjernet det iriterende front glass, dertil er andre ikke nået endnu.
|
|||
![]() |
|||
||
Men man skal være opmærksom på mange fabrikanter begynder at sætte billigere og dårligere paneler i midt i produktionsåret - sjovt nok efter reviews er lavet - og som jeg tolker det også Sharp, kva reviews er meget forskellige, fra 5 stjerne og fantastick kontrast, til 2 stjerner med skod kontrast. Det er bla. når de sætter et samsung panel i istedet for Sharps UV2A som Philips har gjort
![]() Det er kendt, at modeller får forskelligt panel i afhængig af hvilket marked det skal sælge på og til hvilken pris, polske marked kontra det danske. Man kan forestille sig at mandags TV fra produktionen går til disse lav-pris markeder. Men køber man en parallel importeret model med panel til det billige marked, men betaler dansk pris ........ eller modtager man et ompakket retur TV fra én der ikke var tilfreds med backlightbeeding ..... det er som med cigarer, der er første sortering, II og III. III bliver solgt i Danmark til fuld pris, fordi man typisk ikke ved nok den 31 december i et supermarked med knaldtilbud.
Panasonic producerede engang plasma af meget høj kvalitet - idag er de desværre discount kva den pressede konkurrence - alle er pressede på kvaliteten, undtagen måske B&O og Lowve. Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 07-December-2012 kl. 11:43 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |