|
Bleeding ES8005 ! :( |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
lbm_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2011 Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kigger man på billedet her (batman ca. midt på siden), er der ingen bleeding at se..
Så jeg ser lidt håb forude. :)
|
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
||
Har samme TV og kan se det "tydeligt" hvis jeg ikke har tv'et vinklet så det står lige foran hvor jeg sidder. Det er slet ikke så slemt som her i tråden - og det kan anes ved mørke scener hvis man kigger efter det.
Vidste dog godt om det problem før jeg købte det, så det var en kalkuleret risiko - synes ikke det er noget som generer min kigning, som alligvel mest er tv hvor billedet dækker hele skærmen.
|
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
lbm_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2011 Status: Offline Point: 86 |
||
Jeg vidste det også godt, MEN, jeg var ikke klar over at det blev så slemt, og var så irriterende for mig.
|
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
||
Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom
![]() |
|||
![]() |
|||
trikztar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2004 Status: Offline Point: 29 |
||
Hm. Nu har jeg set flere, der skriver om nødvendigheden af at zoome på deres plasma. Nu har jeg snart haft mit i ca. to år, jeg har absolut ikke taget hensyn til noget som helst og har ingen problemer haft med burn-in.
|
|||
Mit ydmyge setup: Pioneer Krp-500a, Cayin 252b, Oppo BDP-95, hjemmebyggede højttalere og et par computere til streaming. Stille og roligt.
|
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
konstant zoom
Vrøvl
Se TV3 og skift kanal hver gang der er reklamer....
![]() Pjat
Skift kanal en gang imellem indtil skærmen har kørt ca 250 timer
4 pana , 3½ ingen logoer
Køb ikke plasma hvis ikke du gider indrette dig
|
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
|
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
||
Mit nye Sony KDL-46HX855 lider desværre også af en del clouding i hjørnerne som tydeligt kan ses i mørke scener i et helt mørkt rum.
Har godt nok disabled 'LED Dynamic control' (local dimming) så det ses noget tyderligere på billedet. I virkeligheden er det ikke så slemt som billedet viser, men aligevel er jeg noget skuffet over det . ![]() |
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
||
Engang i fremtiden kommer vi til at kigge tilbage og grine vores røv i laser over vi brugte LCD tv. På linie med gulerodsbukser
![]() |
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
||
Du kunne ikke mærke en form for ironi, på måden det var skrevet? ![]() Nu har jeg haft en Pana PX80 i 4 år, uden at opleve nogen form for problemer. Husker endda i sin tid, da jeg købte den, at jeg ikke kendte til burn-in og retention. Derudover gik der også lang tid, før jeg fik ændret på indstillinger, da det ligeledes kom, som jeg søgte på nettet ![]() At det så stod helt anderledes til med VT50 er en anden side af sagen, men nu har jeg jo så ES8005 :)
|
|||
![]() |
|||
Henrik Bl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
||
Jeg vil godt indrømme at jeg ikke ser film/tv i total mørke.. SÅ måske er det derfor, men har ingen fejl bemærket på mit.. Et fantastisk tv syntes jeg:-)
|
|||
![]() |
|||
||
Du kunne ikke mærke en form for ironi, på måden det var skrevet?
![]() Svar jo
Nu har jeg haft en Pana PX80 i 4 år, uden at opleve nogen form for problemer. Husker endda i sin tid, da jeg købte den, at jeg ikke kendte til burn-in og retention. Derudover gik der også lang tid, før jeg fik ændret på indstillinger, da det ligeledes kom, som jeg søgte på nettet
![]() Svar:
Har PX80 i sommerhuset, har kørt i tusindevis af timer = ingen logoer
At det så stod helt anderledes til med VT50 er en anden side af sagen,
Svar:
Mit VT 50 har kørt siden 16. juli.....ingen problemer endnu
Ja, det er træls at man ikke bare kan få lov til at se for de 30 k som det kostede
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |