recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bleeding ES8005 ! :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bleeding ES8005 ! :(

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
lbm_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbm_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 11:48
Kigger man på billedet her (batman ca. midt på siden), er der ingen bleeding at se..

Så jeg ser lidt håb forude. :)
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 12:33
Har samme TV og kan se det "tydeligt" hvis jeg ikke har tv'et vinklet så det står lige foran hvor jeg sidder. Det er slet ikke så slemt som her i tråden - og det kan anes ved mørke scener hvis man kigger efter det.

Vidste dog godt om det problem før jeg købte det, så det var en kalkuleret risiko - synes ikke det er noget som generer min kigning, som alligvel mest er tv hvor billedet dækker hele skærmen.
Mvh.

Casper
Til top
lbm_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2011
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbm_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 12:36
Jeg vidste det også godt, MEN, jeg var ikke klar over at det blev så slemt, og var så irriterende for mig.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af lbm_ lbm_ skrev:

Jeg vidste det også godt, MEN, jeg var ikke klar over at det blev så slemt, og var så irriterende for mig.

Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom Tongue (hurray for generelisering, er lige kommet derfra)
Til top
trikztar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2004
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikztar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 19:18
Hm. Nu har jeg set flere, der skriver om nødvendigheden af at zoome på deres plasma. Nu har jeg snart haft mit i ca. to år, jeg har absolut ikke taget hensyn til noget som helst og har ingen problemer haft med burn-in.
Mit ydmyge setup: Pioneer Krp-500a, Cayin 252b, Oppo BDP-95, hjemmebyggede højttalere og et par computere til streaming. Stille og roligt.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Gunraf Gunraf skrev:

Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom Tongue (hurray for generelisering, er lige kommet derfra)

konstant zoom 

Vrøvl
Se TV3 og skift kanal hver gang der er reklamer.... Sleepy
Pjat
Skift kanal en gang imellem indtil skærmen har kørt ca 250 timer
4 pana , 3½ ingen logoer

Køb ikke plasma hvis ikke du gider indrette dig
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

konstant zoom 

Vrøvl
Pjat
4 pana ,ældste 3½ gammel,  ingen logoer

Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Point: 1393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 19:54
Mit nye Sony KDL-46HX855 lider desværre også af en del clouding i hjørnerne som tydeligt kan ses i mørke scener i et helt mørkt rum.
Har godt nok disabled 'LED Dynamic control' (local dimming) så det ses noget tyderligere på billedet.
I virkeligheden er det ikke så slemt som billedet viser, men aligevel er jeg noget skuffet over det .
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 21:09
Engang i fremtiden kommer vi til at kigge tilbage og grine vores røv i laser over vi brugte LCD tv. På linie med gulerodsbukser LOL Indtil da må jeg anbefale plasma. Tag evt. Samsungs 8005 model istedet for Pana.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

konstant zoom 

Vrøvl
Pjat
4 pana , 3½ ingen logoer

Du kunne ikke mærke en form for ironi, på måden det var skrevet? Wink
Nu har jeg haft en Pana PX80 i 4 år, uden at opleve nogen form for problemer. Husker endda i sin tid, da jeg købte den, at jeg ikke kendte til burn-in og retention. Derudover gik der også lang tid, før jeg fik ændret på indstillinger, da det ligeledes kom, som jeg søgte på nettet Smile Og den klarede det som sagt, uden problemer og tror da vist nok jeg har haft mine lange dage med nonstop fodbold på en enkelt kanal.

At det så stod helt anderledes til med VT50 er en anden side af sagen, men nu har jeg jo så ES8005 :)
Til top
Henrik Bl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2012
Sted: Danmark
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Bl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 21:33
Jeg vil godt indrømme at jeg ikke ser film/tv i total mørke.. SÅ måske er det derfor, men har ingen fejl bemærket på mit.. Et fantastisk tv syntes jeg:-)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 21:45

Du kunne ikke mærke en form for ironi, på måden det var skrevet? Wink

Svar jo

Nu har jeg haft en Pana PX80 i 4 år, uden at opleve nogen form for problemer. Husker endda i sin tid, da jeg købte den, at jeg ikke kendte til burn-in og retention. Derudover gik der også lang tid, før jeg fik ændret på indstillinger, da det ligeledes kom, som jeg søgte på nettet Smile Og den klarede det som sagt, uden problemer og tror da vist nok jeg har haft mine lange dage med nonstop fodbold på en enkelt kanal.

Svar:
Har PX80 i sommerhuset, har kørt i tusindevis af timer = ingen logoer

At det så stod helt anderledes til med VT50 er en anden side af sagen,
Svar:
Mit VT 50 har kørt siden 16. juli.....ingen problemer endnu
Ja, det er træls at man ikke bare kan få lov til at se for de 30 k som det kostedeWink
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu