|
Bleeding ES8005 ! :( |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |||
Crelle
Bruger Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tager lige en gamle tråd op her !
Syntes også mit ES8005 døjer lidt, men ikke ekstremt meget..
Er der noget man kan gør for at undgå det, udover kalibrering ?
Køre pt. med flatpanels.dk indstillinger, og syntes de er rigtig gode !
Dog syntes jeg kun jeg har det i venstre side af tv, kan det passe ?
Og hvorfor kommer det egentligt ? tænker på om man selv har været skyld i det da man sat det op eller noget..
|
|||
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Læs dog tråden igennem ? Folk har givet sin hjælp..
|
|||
lbm_
Bruger Oprettet: 19-April-2011 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I mørkt rum, synes jeg at bleedingen er meget afhængig af hvor man sidder i forhold til TV'et...(dog stadig med en minimal tildens til at det måske er værst i venstre side, set forfra).
personligt synes jeg at flatpanels indstillinger er virkelig forfærdelige og giver nogen meget mærkelige farver, men sådan er vi så forskellige! :) Jeg har fået det justeret nu, så jeg faktisk ikke rigtig ligger mærke til det mere, udover meget mørke scener. Det er teknologien der er sådan, det er ikke noget der bare "kommer"... Så som jeg fik at vide, lev med det, eller køb et IKKE LED TV! :)
|
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er teknologien der er sådan, det er ikke noget der bare "kommer"... Så som jeg fik at vide, lev med det, eller køb et IKKE LED TV! :) [/QUOTE]
En MEGET KLOG MAND!! Hvem sagde plasma?!.........
|
|||
Crelle
Bruger Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Munkieftw, kunne jo være der var nogen der havde fundet ud af noget nyt / andet, Tråden er efterhånden 2-3 måneder gammel.. Ibm, er du ikke flink at smide dine indstillinger ? Nu testede jeg lige med The Dark Knight Rises igår, og der kunne jeg faktisk ikke se bleed ! Stuen var mørklagt, for at jeg rigtig kunne se det, men kunne ikke Jeg har smidt backlight ned på 9, kan være det var det der skulle til
|
|||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så må du jo skifte til plasma og leve med konstant zoom
Du kan da kun tale for dig selv.... Få kanaler i begrænset periode... er min erfaring |
|||
E.L.
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Korrekt . Samsungs absolut bedste billede performes på deres 64" plasma. Og den lider på ingen måde af retention eller burn in . Her kan man glemme alt om zoom og andre ninja tricks .Risiko for hørbar buzz,samt let linebleed skal der desvære kalkuleres med . |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |