|
Bliver forum.recordere.dk lukket? |
Besvar | Side <1 789 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er skam reklamer med hvis du skifter til "standard version" i bunden af Forum forsiden. Synes også det er rarere end mobil versionen på min iPad. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har næsten droppet at læse nyheder, åbner altid på Forum siden. Jeg synes slet ikke nyhedssiden passer til resten af sitet i seriøsitet. |
||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
2) Lars' svar var ikke "midt inde i en lang debat". Det var den fjerde post!
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Støt ind i mellem recordere.dk ved at trykke på en af reklamerne fra sponsorerne - det går vel an - ik
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aha, det er sådan det hænger sammen, det har jeg aldrig tænkt over. Jeg troede bare at man betalte et eller andet beløb pr. annonce som forhandler. Så må vi støtte Recordere ved at trykke 5-10 gange på dem hver dag, så der kan komme nogle penge i kassen, til gavn for siden.
carsten
|
||
Besvar | Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |