|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
franzhansi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Det var så lidt....men det er da latterligt...min fars Sony Optager er helt lydløs med sin blæser i standby og ikke 40 sek. om at loade....Har kontaktet samsung support...de kendte ikke problemet...men nu har jeg da set 3 maskiner (hos min forhandler) og hørt om en med problemet...lyder som en slags firmware svipser....øv
|
|
Hilsen KH
|
|
![]() |
|
Martin Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Prøv lige at smide nummeret/mailadr. til Samsung support hvor du har kontaktet dem.
|
|
![]() |
|
franzhansi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Samsung support 383 228 87...fik 2 gange fat på en eller anden "ældre" svensk gut. Prøv lykken og meld tilbage...har desværre på fornemmeren at det er en software svipser, som måske bliver rettet i nye produktionslinier af 738en.
|
|
Hilsen KH
|
|
![]() |
|
Martin Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg ringede til dem, og fik afvide at der måtte være en defekt i min afspiller... (og så også i din og alle de andre du har hørt...) Han begyndte også at fable om at strømbesparen kunne slået fra, og dermed ville blæseren slukke. Det er jo også rigtigt, men det kan bare ikke være meningen. Det endte med at ham kom til den konklusion at den måtte være defekt, og jeg skulle kontakte min forhandler....... Jeg tror nok også som du (Franzhans) at der må være tale om en firmware svipser. Så er det jo bare spørgsmålet om værkstedet opdaterer til seneste version ved en evt. rep. Det kunne være sjovt hvis alle der havde en HR738 ringe til Samsung support (tlf. 38 32 28 87), og så se om vi alle fik en forskellig røverhistorie. Mvh. |
|
![]() |
|
andbrask ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2006 Sted: Ethiopia Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg har ingen støjproblemer. Den er godt nok lang tid om at loade. Prøver lige i aften om den larmer, når det strømbesparende ikke er slået til.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Er der en 738 ejer der kan fortælle mig om det er nødvendigt at slukke maskinen,før den optager det der er programmeret på timeren? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Ja, du skal slukke for den for den kan lave en timer optagelse. Mvh |
|
![]() |
|
andbrask ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2006 Sted: Ethiopia Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Tak, godt at vide. Hvad nu når jeg har sat den til at optage via timer og midt i optagelsen vil til at se det fra starten af. Har haft lidt problemer med at komme i kontakt med optageren når den kører fra timer. En anden ting. Har jævnligt problemer med at den "fryser" når jeg roder rundt i "root" på hdd og evt fedter med MP3-filer eller film. Har du oplevet det samme? OG LAD OS NU FÅ ET FORUM FOR OS SELV - OS MED SAMSUNG DIMSER! :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Og forresten - ingen hdd-støj
|
|
![]() |
|
brandmand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej alle. jeg har også en 738 med støj problemer i slukket / standby tilstand, det er nr.2 maskine med støj problemer den 1. var dog speciel gal, er der nogen der ved om man kan software opdatere sig ud af problemet, og hvordan ? kan det passe at den kun kan afspille pal format og ikke ntsc ?
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Brandmand,
Har du slået Quick Recording fra - som anbefalet i denne tråd (det burde hjælpe på standby støj)? /Lars |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Har du selv prøvet (eller hvordan er du kommet til den konklusion)? /Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |