|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() Sendt: 06-Juli-2009 kl. 21:04 |
|
Tog lige lidt nye billeder: Min hjemmebio består af:
92" Lissau rullelærred Højtalere er nu KEF IQ og en KEF subwoofer se billeder af de nye på side 4 ![]() ![]() Gad vide hvad det næste på ønskesedlen er ?
![]() Redigeret af Blu-ben - 13-April-2011 kl. 12:23 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det er en fin start på en hjemmebio. Noget vildere end da jeg selv startede. Held og lykke med det hele
![]() |
||
![]() |
||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
|
![]() Kom så godt igang at min Tvix også lige fik en omgang Redigeret af Blu-ben - 02-Februar-2010 kl. 16:46 |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Ser rigtig godt ud
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja men så skal TV'et vel også være hvidt!
![]() Men ellers ser det rigtigt godt ud
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
He he ja det var selvfølgelig en mulighed det kan jo pilles af igen
![]() Har vidst leget nok med folie for denne gang...
|
||
![]() |
||
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|
Hej Blu-ben
Fint setup du har der...... Er selv igang med at opbygge min hjemmekino...... hvad er din erfaring med det 92" Lissau lærred? Jeg får selv plads til et 92" og kan ikke helt finde ud af om det skal være med tab-tension eller ikke...... ved ikke om tab-tension først bliver et rigtigt must over 100"?? Har du problemer med buler/bølger i dit lærred?? Mvh |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej LBA75
Vil sige det på den måde at når jeg står helt tæt på lærredet så kan jeg godt se nogle små bølger. skal se om jeg kan tage billeder af det.
Men når jeg ser film og sidder 3,5-4 meter fra lærredet så har jeg ingen problemer, kan ikke se nogen ujævnheder.
Det man skal være obs på er at sættet beslagene så tæt på kanten som muligt (ca 10 cm) da vægten fra lærredet godt kan resultere i nogle små bølger fra beslagene og ned af.
Er det fordi du skal have tv'et til at hænge bagved at du ikke vil have et fastramme lærred?
|
||
![]() |
||
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Ser rigtig flot ud ..
Hvor har du fået den hvide folie fra?
Har hørt at man kan tale med nogle skiltemalere, men kan ikke rigtig finde nogle på Fyn. :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak tak
Det folie jeg har brugt er bare fra bauhaus, 49 kr for en rulle 45x200 cm, det ser selvølgelig ikke 100 % prof ud, men hvis man giver sig lidt god tid og bruger en skarp hobbykniv synes jeg man får et godt resultat, desuden er det en rigtig god ting at være to til det hvis det drejer sig om store højttalere.
|
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Flot, flot, flot. Og, hyggeligt. Smart med den hvide folie. Well done.
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
![]() |
|
Har nemlig ikke kunne finde det i bauhaus. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |