|
Bluesound Pulse+ og Apple TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ham den anden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gik ind i Bluesound appen og slog bluetooth og optisk fra på Soundbaren og nu virker det som det skal. Har genstartet AppleTV'et flere gange og hver gang booter den op igen men nu med lyd. Under Video og lyd står der nu TV-højtalere som valgt lydudgang.
Tak fro sparringen, Rasmus :)
Redigeret af Ham den anden - 13-Januar-2023 kl. 10:00 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Det var så lidt. God fornøjelse med din opgraderede TV-lyd
![]() |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Ham den anden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 71 |
Og så har vi balladen igen. Det spiller ikke nu. Jeg er nød til at gå i Apple lydindstillinger for at aktivere midlertidig lydenhed. Ellers er der ingen lyd når vi ser indhold fra AppleTV. Min Oppe er nu helt "død" hvad lyd angår. Intet kommer der ud. Jeg fatter det ikke. Har lavet en factory reset af bøde TV, AppleTV og Soundbaren uden at det har hjulpet.
Eneste jeg mangler er at få nedtaget TV'er for at afkoble kablet til soundbaren og se om det gør noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |