|
Bluetinum DVB-C erfaringer |
Besvar ![]() |
Side <1 7980818283 140> |
Forfatter | ||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Slet ingen? ![]() |
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
|
Jeg oplever det samme, hvis jeg spoler i en optagelse eller film.
Men synkroniseringen bliver dog helt normal igen efter 5-10 sekunder. Forbliver din ude af sync? |
||
![]() |
||
bwavin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 55 |
|
Barry sorry! det er forkert, tak til Steen6400! jeg havde ikke forsøgte med den nye firmware man han har ret. Barry Redigeret af bwavin - 11-April-2011 kl. 13:46 |
||
![]() |
||
bwavin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 55 |
|
det virket for mig hvis jeg tryk på pause knappen to gange. Barry |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Du skal vælge RAW og så vælge den digitale lyd på den kanal, du står på, så virker det. Husk nyeste firmware, da man ellers skal skrue lidt op og ned for lyden på boksen for at det virker. Jeg bruger det selv gennem min Onkyo.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
|
|
||
![]() |
||
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
|
Det virker!! Tak for hjælpen. ![]() |
||
![]() |
||
|
Hej alle (igen igen igen)
Er det muligt at konvertere en video fil til en AVI video fil? Eller et andet filformat som boxen understøtter for den sags skyld?
|
||
![]() |
||
|
Hvad gør jeg?
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Tror du kan samle dem i mkvmerge.
Add dem i rækkefølge og start mux i bunden |
||
![]() |
||
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
|
En anden metode er at bruge Project-X og Imago MPEG-Muxer. Project-X er et fantastisk program til at reparere, samle og trimme MPEG-filer. Ulempen er, at når man åbner Project-X første gang, føler man sig helt lost. |
||
![]() |
||
|
Er det muligt at få den til at afspille ISO filer?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 7980818283 140> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |