|
Bluetinum DVB-C erfaringer |
Besvar ![]() |
Side <1 129130131132133 140> |
Forfatter | ||
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Underligt. Mine PC'ere genkender alt fra Bluetinummen, hvadenten det er USB-pen eller USB-harddisk.
Husk, dette virker KUN hvis det er den model uden modul-læser til betalingskanaler. Alle modeller med et sådan slot skal, SVJV, kryptere optagelserne. Hvilken cabel-tuner har du? Jeg bruger AVS Videoconverter 8 til at redigere og omkode til DVD/bluray.
|
||
Venlig hilsen
Sven |
||
![]() |
||
bwavin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 55 |
|
det lyder mærkeligt, windows genkender alle ordenlige formaterede NTFS og FAT32 drev, det må være noget galt med drevet. Kan anbefale http://www.videoredo.com/en/ProductTVS.htm Barry |
||
![]() |
||
bitman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
|
Jeg pøver at omformatere det. Redigeret af bitman - 19-Marts-2012 kl. 09:22 |
||
![]() |
||
jonnym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Status: Offline Point: 2 |
|
Hey
Jeg opdaterede til firmware ver. 1.04.06 idag og lavet factory reset derefter. Nu virker EPG ikke ? ![]() Nogen der har en løsning på dette ? |
||
![]() |
||
jonnym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Status: Offline Point: 2 |
|
Ok efter mange forsøg : slog jeg automatiske opdateringer fra genstartede... så startede boksen med lyserød farve på alle kanaler så genstartede igen og nu virker EPG igen .
Redigeret af jonnym - 19-Marts-2012 kl. 18:22 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
den nye ver 1.04.06 hvad afviger i den fra 1.04.05
hvor ligger versionen ?
|
||
![]() |
||
grove ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
|
Den eneste forskel der er i "Revision history.txt" i zip-filen er: 6) Optimering af EPG linkage og NIT scan på Dansk Bredbånd .Henrik |
||
![]() |
||
|
når ver 1.04.06 ligges ind så skriver boksen stadig ver 1.04.05 og dato 15/2-2012 er det som det skal være
boksen er factory reset
fw er lagt om 2 gange med samme resulltat
|
||
![]() |
||
|
samme problem er nu afprøvet på 2 andre bokse med samme resultat
|
||
![]() |
||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
|
Har lige prøvet at afspille en film som er på mkv formatet, hvilket jeg har prøvet mange gange uden nogen problemer. Men nu vil bosen ikke afspille denne fil men den vil gerne afspille de andre mkv filer som alle er på samme størrelse, ca. 1,5 GB. Jeg har forsøgt at hente filen flere gange men intet hjælper. Hvad kan der være galt?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
|
Jeg optog forleden en film fra Viasat Film samtidig med at jeg så den. Mens optagelsen foregik blev der ikke vist undertekster, men de var med på optagelsen, og de var også med på live TV så snart jeg stoppede med at optage.
Er der en måde jeg kan få vist undertekster på live TV samtidig med der optages?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
tk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Status: Offline Point: 74 |
|
Hej
Andre der har problemer med tekst tv på tv2hd hos yousee med bluetinum box, tekst tv virker fint på tv ? tk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 129130131132133 140> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |