recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetinum DVB-C erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetinum DVB-C erfaringer

Besvar Besvar Side  <1 129130131132133 140>
Forfatter
Besked
Tarzan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarzan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 21:07
Underligt. Mine PC'ere genkender alt fra Bluetinummen, hvadenten det er USB-pen eller USB-harddisk.
Husk, dette virker KUN hvis det er den model uden modul-læser til betalingskanaler. Alle modeller med et sådan slot skal, SVJV, kryptere optagelserne. Hvilken cabel-tuner har du?

Jeg bruger AVS Videoconverter 8 til at redigere og omkode til DVD/bluray.
Venlig hilsen

Sven

Til top
bwavin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bwavin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af bitman bitman skrev:

Oprindeligt skrevet af Tarzan Tarzan skrev:

Ja. Kopi'er .ts filerne over på PC'en med f.eks totalcommander eller med Windows' egen stifinder.
Filerne kan herefter afspilles f.eks med den gratis player TLC.

Problemet er bare at ingen af mine PC'en vil genkende drevet - siger det er ukendt format og foreslår en formattering. Har prøvet fra win7, XP samt Windows Server 2008.

det lyder mærkeligt, windows genkender alle ordenlige formaterede NTFS og FAT32 drev, det må være noget galt med drevet.

Kan anbefale http://www.videoredo.com/en/ProductTVS.htm

Barry
Til top
bitman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bitman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 23:16
Citér
det lyder mærkeligt, windows genkender alle ordenlige formaterede NTFS og FAT32 drev, det må være noget galt med drevet.

Kan anbefale http://www.videoredo.com/en/ProductTVS.htm

Barry

Jeg pøver at omformatere det.

Redigeret af bitman - 19-Marts-2012 kl. 09:22
Til top
jonnym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonnym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:58
Hey
Jeg opdaterede til firmware ver. 1.04.06 idag og lavet factory reset derefter.
Nu virker EPG ikke ?Dead
Nogen der har en løsning på dette ?
Til top
jonnym Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonnym Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:21
Ok efter mange forsøg : slog jeg automatiske opdateringer fra genstartede... så startede boksen med lyserød farve på alle kanaler så genstartede igen og nu virker EPG igen .

Redigeret af jonnym - 19-Marts-2012 kl. 18:22
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:24
den nye ver 1.04.06 hvad afviger i den fra 1.04.05

hvor ligger versionen ?
Til top
grove Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér grove Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 10:21

Den eneste forskel der er i "Revision history.txt" i zip-filen er:

6) Optimering af EPG linkage og NIT scan på Dansk Bredbånd

.Henrik
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 12:41
når ver 1.04.06 ligges ind så skriver boksen stadig ver 1.04.05 og dato 15/2-2012 er det som det skal være

boksen er factory reset
fw er lagt om 2 gange med samme resulltat
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 12:27
samme problem er nu afprøvet på 2 andre bokse med samme resultat
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 20:49

Har lige prøvet at afspille en film som er på mkv formatet, hvilket jeg har prøvet mange gange uden nogen problemer. Men nu vil bosen ikke afspille denne fil men den vil gerne afspille de andre mkv filer som alle er på samme størrelse, ca. 1,5 GB. Jeg har forsøgt at hente filen flere gange men intet hjælper.

Hvad kan der være galt?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 10:50
Jeg optog forleden en film fra Viasat Film samtidig med at jeg så den. Mens optagelsen foregik blev der ikke vist undertekster, men de var med på optagelsen, og de var også med på live TV så snart jeg stoppede med at optage.
Er der en måde jeg kan få vist undertekster på live TV samtidig med der optages?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
tk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 22:31
Hej

Andre der har problemer med tekst tv på tv2hd hos yousee med bluetinum box,
tekst tv virker fint på tv ?

tk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 129130131132133 140>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu