|
Bluetinum DVB-C erfaringer |
Besvar ![]() |
Side <1 137138139140> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bruger sikkert for meget strøm så oplever det samme på min bluetinum
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
har du prøvet med en usb nøgle ?
men er med stor sandsynlighed fordi usb porten ikke kan levere nok strøm, mener jeg engang for længe siden har haft succes med en af de små eksterne wd uden ekstern strømforsyning, hvorfor vil du gerne undgå den eksterne strømforsyning ?
|
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Det er nemmere at flytte en lille harddisk ind til pc'en. Slipper for bøvlet med strømforsyning.
Min Samsung S2 500 Gb har bare virket uden problemer. Jeg kan se der er mange 2½" usb3 harddiske på edbpriser, derfor tænkte jeg det var nemmere at købe en andre brugte til deres BlueTinum. Det går også hurtigere at overføre til pc med usb3. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er rigeligt med forsyning til en HDD, kan bruge en WD, en Werbatim og 2 LaCie uden nogen problemer.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jo Radiomanden, det er jo meget godt, men er det usb3 harddiske du bruger.
Hvis ja, har du et modelnummer. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den ene LaCie er en USB3. (LaCie Rikki)
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Den LaCIe Rikki har du et modelnummer.
Er det denne: http://www.edbpriser.dk/harddisk/lacie-rikiki-harddisk-500-gb-id-4280752.aspx |
|
![]() |
|
Det er en sådan, bare 1Tb.
|
|
|
|
![]() |
|
Tak for svarene.
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Prøver også lige her inde:
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Hvad med dette overordnede link til IR-forlængere ved AV-Connection
http://www.av-connection.dk/?ML=979 og måske nærmere bestemt dette produkt: http://www.av-connection.dk/?PGr=2136&ML=979 Som det fremgår, virker det med stort set alle mærker, dog ikke B&O, og har en pris på 179,- Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
akselj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Jeg har lagt mærke til at der somme tider er optagelser som"forsvinder", hvis jeg så ser på listen over optagede programmer er der nogle uden tekst, de ligger allersidst når der er valgt visning fra nyeste til ældste. Jeg kan åbne dem, og omdøbe, så kommer de til at stå tidsmæssigt hvor de burde have stået fra starten. Er der andre der har samme problem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 137138139140> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |