|
Bluetinum DVB-C erfaringer |
Besvar | Side <1234 140> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis din antenneforening udsender signalet som DVB-C kan du. Spørg for en sikkerheds skyld antenneforeningen hvordan de sender.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
smedev
|
||
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad hedder din boks ?
Jeg har Yousee på TDC bredbånd og overvejer at koble MCE (kælder) på Yousee (1 sal)
mvh
|
||
smedev
|
||
rinder
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ny firmware klar på bluetinum.net.
-Håber den fikser at man optager som default v. timer-indtastning /Rinder |
||
Jumper
Junior bruger Oprettet: 25-November-2006 Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej,
Jeg får mit signal fra den lokale antenneforening (Skagen Antenneforening). Og så har jeg netop købt en BlueTinum DVB-C set top boks, men når jeg udfører en søgning, finder den kun 36 digitale kanaler af de 73 de sender ud? Ingen DR, eller TV2 kanaler har den fundet. Er der nogen som har et bud hvorfor? vh Peter |
||
rinder
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gætte på at du har tastet de forkerte værdier ind for symbolrate, frekvens osv. -Check med antenneforeningen, hvilke settings de anvender. |
||
Jumper
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er mærkeligt. Hvis jeg bare foretager en søgning på alle kanaler, så finder den de her 36 stk.
Hvis jeg så vælger manuel søgning og bruger antenneforeningens frekvens, qam osv - ja så finder den ingenting? Det er som om den så bare springer søgningen over så. Kan det være noget med at signalet er for dårligt eller noget? |
||
Jumper
Funktioner
Tak(0)
|
|
..og nu har jeg så lige kørt den nye firmware ind og valgt "Skagen Antennelaug" preset. Og det giver mig samme resultat som da jeg valgte deres settings manuelt. Ingen søgning! Efter 2 sekunder skriver den bare "Gemmer" og går tilbage til startskærmen..
|
||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der 73 FTA kanaler? (altså uden kryptering) |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
Jumper
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, det ved jeg desværre ikke noget om. Og kan heller ikke finde noget om dette på hjemmesiden... as always.
|
||
Jumper
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den finder fint Canal 9 HD og kanal 5 HD, men ikke DR HD eller andre DR kanaler. Ej heller TV2 kanaler.
Alle tyske kanaler, svenske og norske, finder den. |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der ser faktisk ud til at være 72 digitale (infokanalen er kun analog) hvis det er fuldpakke:
Det spøjse er at alle TV2 regionerne er med, men det er måske af hensyn til turisterne
Mvh JørgenT
|
||
Besvar | Side <1234 140> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |