|
Bluetinum DVB-C erfaringer |
Besvar ![]() |
Side <1 6162636465 140> |
Forfatter | |
Jeybie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2011 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Inden jeg køber Bluetinum imorgen skal jeg lige høre om nogen ved hvad den der 4 ciferede talkode man skal taste ind er ved Stofa?
Samt om nogen ved om det er bedst at opdatere til nyeste software eller om denne ikke fungere godt med Stofa?
|
|
![]() |
|
bwavin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 55 |
hvilken kode er det? Jeg bruger ANTV Stofa Aalborg med den nyeste firmware uden problemer. Barry |
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Jeg har bare forstået at man skal trykke nogle tal ind, 4 ialt, første gang man installerer den.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
der menes netværks koden for det antenne anlæg brugeren er koblet op imod
kontakt stofa eller din antenne forening for at få rette kode Redigeret af jetdirect - 05-Marts-2011 kl. 11:32 |
|
![]() |
|
Kan det passe at denne blot er 0000 ?
|
|
![]() |
|
uden nedværks kode får du ikke de rette kanaler du har adgang til ind i boksen
boksen kan ikke vise betalings kanaler kun gratis kanaler
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
Hej , jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig lidt
![]() Det er sådan at min kusine skal flytte i en ny lejlighed i hundige , hvor hun har fået at vide at de modtager signalet fra Yousee , og at der indgår den store tv pakke her , inkluderet i huslejen . Hun købte for et år siden mit gamle Panasonic PZ80 , uden dvb-c tuner .
Er det sådan at vi bare kan gå i Bilka og købe den Bluetinum dvb-c box de har og uden videre tilslutte den?
Hun har lige i øjeblikket alligevel tilsluttet en extern dvb-t box for at se DR HD , da et PZ80 jo ikke har MPEG-4 tuner ( signal fra COMX/dvb-t )....
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
boksen er mpeg4 så der kan se dr hd bla ,men ikke betalings kanaler som kræver kort der er kun yousee egen boks så der skal bruges
husk netværk koden for den antenne forening din kusine er koblet på ,evt hvad hedder antenne foreningen
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
Tak skal du have
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Du starter med at opdatere firmware fra http://bluetinum.net/ViewProducts.asp?default=6219 (med mindre den allerede er ver. 1.03) og derefter vælger du Stofa ved netværkssøgning. Koderne burde passe for Stofa i hele landet. Spørges efter password er det 000000. Du skal lige sammenligne den medfølgende manual med den fra nettet, for der er sket en del ændringer de sidste par måneder.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Der skal ikke tastes nogen som helst kode ved Stofa. Vælg blot Stofa som udbyder ved kanalsøgningen og den fungerer absolut fint med Stofa. EPG kommer lyn hurtigt og alt er OK.
Du behøver heller ikke opdatere firmware, hvis du ikke føler for det. Den vil fungere fint med Stofa på dens originale firmware. Men det anbefales da der ligger nogle nye funktioner og fejlrettelser i nyere firmware.
Det er vist TDC/Yousee kunder, der har problemer med EPG mv. Redigeret af HenrikH - 05-Marts-2011 kl. 22:39 |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6162636465 140> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |