recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-Ray Film forhandlere.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-Ray Film forhandlere.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:12

Oprindeligt skrevet af Zhooter Zhooter skrev:

Og så er jeg jo lidt i tvivl angående min Pioneer BDP-LX70 om den overhovedet kan spille de blu-ray diske fra Amazon ?

Ja, så længe det er dem fra uk. Og at det ikke er import film. Men der er en hel del af dem fra us som kan afspilles i dk.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og så er jeg jo lidt i tvivl angående min Pioneer BDP-LX70 om den overhovedet kan spille de blu-ray diske fra Amazon ?

Ja, så længe det er dem fra uk. Og at det ikke er import film. Men der er en hel del af dem fra us som kan afspilles i dk.

Oki det er super.. For kan se der er virkelig mange penge at spare ved at købe derigennem.

Men det kunne være rart hvis man kunne se Regions koderne på siden.. :) For så kunne man jo se om man kunne afspille dem eller ej :)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:15

Oki er det igennem paypal de trækker pengene eller ?

Det er en betaling helt for sig selv. Man vælger bare kort ved kassen.

De har altså en del film til under 10£, det er altså under 100kr.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:16
Jeps det er også det jeg har set.. :) F.eks Ghostbusters som vist nok koster små 250 kr ved f.eks moviezoo kan man få for omkring 100 kr hos Amazon :) Det er gode priser :)
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:28

Oki er det igennem paypal de trækker pengene eller ?

Det er en betaling helt for sig selv. Man vælger bare kort ved kassen.

De har altså en del film til under 10£, det er altså under 100kr.

Der er bare en ting som jeg ikke forstår.. Der står Price: £16.88 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery.

Så står der neden under hvor mange new de har samt hvor mange brugte. Men jeg går ud fra at os som danskere skal vælge de nye hvis vi vil ha dem selvfølgelig og så popper man til en anden skærm hvor der er nogle forskellige.. i en tabel man kan vælge ? Og jeg som forbruger vælger selvfølgelig den billigste ? Men er det den rigtige måde at gøre det på ?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:29

Oki det er super.. For kan se der er virkelig mange penge at spare ved at købe derigennem.

Men det kunne være rart hvis man kunne se Regions koderne på siden.. :) For så kunne man jo se om man kunne afspille dem eller ej :)

Du holder dig bare fra import film, så er de region b eller all.

Og så skal det være denne.

http://www.amazon.co.uk/Blu-Ray-DVD-Movies/b/ref=sa_menu_blu 1?ie=UTF8&node=293962011&pf_rd_p=218610391&pf_rd _s=left-nav-1&pf_rd_t=101&pf_rd_i=468294&pf_rd_m =A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_r=1A74J21VKXESY03CPGTW

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:34

Der er bare en ting som jeg ikke forstår.. Der står Price: £16.88 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery.

Det er kun gratis i uk.

Så står der neden under hvor mange new de har samt hvor mange brugte. Men jeg går ud fra at os som danskere skal vælge de nye hvis vi vil ha dem selvfølgelig og så popper man til en anden skærm hvor der er nogle forskellige.. i en tabel man kan vælge ? Og jeg som forbruger vælger selvfølgelig den billigste ? Men er det den rigtige måde at gøre det på ?

Det er små forhandlere, eller private som sælger igennem amazon. Der står så om de er nye eller brugte. Der er bare mange af dem som ikke sender til dk. Jeg har jævnligt prøvet at bestille der, men det er tit at der så står at de ikke sender til dk.

Man kan ind imellem få dem en del billigere der. Men så skal man også være sikker på at det er fra uk de sender, ellers kan der komme ekstra på.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:52
Ja oki. kan godt se jeg skal læse lidt mere om amazon.. Troede det var en kæmpe onlineshop som sendte til alle lande ligemeget hvad.
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:55
Hvis jeg f.eks står inde under Ghostbusters blu-ray som de har.. Og bare trykker add to basket. Er det så sikkert at de sender den til DK ?og samt at det er en ny og ikke en brugt film jeg får hjem ?

Redigeret af Zhooter - 17-August-2009 kl. 21:56
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 22:01

Ja, hvis det er selve amazon, så sender de alle medier til dk.

Det er kun hvis det er de andre, At der kan være problemer. Men der står om de vil inden kassen.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 22:04
Oki det er super.. For når jeg som forbruger kommer ind på sådan en side og ser læg i kurv skiltet så trykker jeg da der. Så ved jeg godt det sikkert "kun" er til England med fri levering, men det er jeg jo ligeglad med. Jeg skal jo betale for fragt her til dk alligevel.
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 22:08
Må godt nok indrømme at Amazon ikke er min stærkeste side, men jeg tror da nok at jeg har forstået det. :)

Synes bare det er forvirrende at der er mange steder man kan trykke samt der er flere forskellige priser 

Redigeret af Zhooter - 17-August-2009 kl. 22:16
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu