recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-Ray reklame spot i danske biografer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-Ray reklame spot i danske biografer

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Zavior Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-Ray reklame spot i danske biografer
    Sendt: 30-Juni-2007 kl. 10:41
Var igår inde at se Die Hard 4.0 som jeg godt kan anbefale jer at se. Men før filmen var der en lang og meget flot reklame spot for Blu-Ray. Nogen der ved om man kan downloade den i high def et sted? Har kikket efter den men kan ikke finde noget.

Men man må da sige at SONY "gør" noget for at promovere Blu-Ray. Jeg har i hvert tilfælde ikke set et ligendene reklame fremstød fra HD-DVD's side!
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 11:01
Beskriv lige spottet lidt ... Jeg tror det er det der i starten af mange Blu-ray film
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 16:06
Var det den her??

http://www.blu-ray.sony-europe.com/player/player.php?lang=en

Den er ihvertfald rigtig flot. Og speciel
Til top
Zavior Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2007
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 19:45
Jeps Sploink det er netop dette spot jeg ledte efter. Syntes det er meget flot levet og specielt. Kunne bare godt tænke mig en high def udgave.

Når SONY så begynder sådan en kampagne for Blu-Ray og samtidig også har PS3 på markedet og derudover butikernes hjælp så ser det da ikke for godt ud for HD-DVD.

Nu må i forstår mig ret, men jeg var faktisk rundt og kikke i de forskillige butikker og de enste som havde HD-DVD titler på hylderne var EL-Giganten og Stereo Studiet. Hvor de så kun havde valget mellem to forskellige titler. Til sammenligning var der 5-10 titler på Blu-Ray. Hehe men igen kan det jo skyldes at HD-DVD er mere populært
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 20:43
Sony har altså en god marketings afdeling i forhold til det visuelle. Fed reklame, og jeg kan forstille mig at med 423423 biograf højtalere at det lød fedt :)
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Zavior Zavior skrev:

N�r SONY s� begynder s�dan en kampagne for Blu-Ray og samtidig ogs� har PS3 p� markedet og derudover butikernes hj�lp s� ser det da ikke for godt ud for HD-DVD.

Nu m� i forst�r mig ret, men jeg var faktisk rundt og kikke i de forskillige butikker og de enste som havde HD-DVD titler p� hylderne var EL-Giganten og Stereo Studiet. Hvor de s� kun havde valget mellem to forskellige titler. Til sammenligning var der 5-10 titler p� Blu-Ray. Hehe men igen kan det jo skyldes at HD-DVD er mere popul�rt

Fanboy (det kommer fra en der har både hd-dvd og snart blu-ray). For det første er det kun tåber der køber film i dk for det andet kan hd-dvd i flere tilfælde tilbyde noget blu-ray ikke kan: 300 og Blood Diamond Det er ok med mig at råbe ad Warner for jeg synes ikke det er særligt pænt gjort men måske de er trætte af at vente på at blu-ray skal få spec's på plads.

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 22:33
LOL... Hvad fan boy snak er der i hans kommentar?? 

Han fortæller hvad han har observeret i butikkerne, og så er han bare stemplet?

Jeg vil da også mene at de har god marketing med sådan en reklame kampagne, som for blu-ray til at stå endnu bedre.
Er da også begyndt at hælde mere til blu-ray selv, så er jeg måske også hardcore fan boy?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 22:46
Tja - jeg ved snart ikke, lige pt udkommer der rigtigt mange HD DVD´er. HD tror jeg ikke forsvinder - og jeg håber det ikke. Det er et format der tog sine kunder alvorligt fra starten  - formatet i sin helhed var stort på plads fra day 1
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 23:49

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Zavior Zavior skrev:

N�r SONY s� begynder s�dan en kampagne for Blu-Ray og samtidig ogs� har PS3 p� markedet og derudover butikernes hj�lp s� ser det da ikke for godt ud for HD-DVD.

Nu m� i forst�r mig ret, men jeg var faktisk rundt og kikke i de forskillige butikker og de enste som havde HD-DVD titler p� hylderne var EL-Giganten og Stereo Studiet. Hvor de s� kun havde valget mellem to forskellige titler. Til sammenligning var der 5-10 titler p� Blu-Ray. Hehe men igen kan det jo skyldes at HD-DVD er mere popul�rt

Fanboy (det kommer fra en der har både hd-dvd og snart blu-ray). For det første er det kun tåber der køber film i dk for det andet kan hd-dvd i flere tilfælde tilbyde noget blu-ray ikke kan: 300 og Blood Diamond Det er ok med mig at råbe ad Warner for jeg synes ikke det er særligt pænt gjort men måske de er trætte af at vente på at blu-ray skal få spec's på plads.

Ikke at det er nogen garanti, men både "300" og "blood diamond" kan da forudbestilles på blu ray på moviezoo og så har jeg svært ved at se hvorfor jeg er en tåbe fordi jeg køber film i danmark.

Hvis vi snakker "ekslusiv" titler er det da vist blu ray der har fat i den lange ende

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 23:56

I en reklame siges der, " Det er dumt at betale for meget", og det gør man da når der købes film i DK, derudover er udbuddet af HD film da heller ikke det største herhjemme, så det giver da god mening og økonomi at købe andet sted.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2007 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

I en reklame siges der, " Det er dumt at betale for meget", og det gør man da når der købes film i DK, derudover er udbuddet af HD film da heller ikke det største herhjemme, så det giver da god mening og økonomi at købe andet sted.

Men ligefrem at bruge ordet tåbe, iøvrigt er man da sikker på filmen kan afspilles og har danske undertekster

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2007 kl. 00:10

Der skulle ikke være de store problemer med at afspille dem, og slet ikke hvis de købes i Europa. Mangel på undertekster, den slags begrænsninger er der mange, inklusiv mig selv der ikke har, så det er uden betydning, en ganske stor del af min nuværende samling er R1, da det ofte går for lang tid inden at de udkommer i Europa, hvis de da gør det.  

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu