recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-Ray: Stieg Larsson trilogi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-Ray: Stieg Larsson trilogi

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
tommykjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2009
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

Nogen der ved om det samme er tilfældet på extended udgaverne på dvd?

At dømme ud fra det svar jeg lige har modtaget så kunne noget tyde på det for jeg går ud fra at de benytter samme master til at lave DVD og Blu-Ray fra.

Redigeret af tommykjensen - 16-August-2010 kl. 13:34
Tommy Jensen
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 10:27
Tillader mig lige at bumpe denne tråd igen, nu da boksen med alle 3 film er på vej. Er der mon stadig et problem med extended udgaverne (det er blu-ray der er aktuelt for mig, men problemet var vist også ved dvd)? Nogen der har noget "insider" info? Smile

Kæresten vil gerne have dem, men hun vil irritere sig grænseløst over at kvaliteten ikke er i orden, og så er der ingen grund til at vælge extended til hende.
Mvh. Allan
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 10:50
Jeg er glad for jeg købte denne extended. Syntes ikke jeg har lagt mærke til det helt vilde problem? I hvert fald intet der kan holde mig fra at se dem igen.

Den extended er så meget bedre end de første korte udgivelser. Altså - historien tænker jeg på. Filmene giver mere mening. Måske fordi jeg ikke har læst bøgerne.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg er glad for jeg købte denne extended. Syntes ikke jeg har lagt mærke til det helt vilde problem? I hvert fald intet der kan holde mig fra at se dem igen.

Du skriver du ikke har lagt mærke til det helt vilde problem, men har du lagt mærke til nogle problemer og hvis du har, hvilke Smile

Er ret nysgerrig, ville gerne have triologien den extended, dog ikke hvis der er evt. problemer deri

på forhånd tak Smile
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

Tillader mig lige at bumpe denne tråd igen, nu da boksen med alle 3 film er på vej. Er der mon stadig et problem med extended udgaverne (det er blu-ray der er aktuelt for mig, men problemet var vist også ved dvd)? Nogen der har noget "insider" info? Smile

Kæresten vil gerne have dem, men hun vil irritere sig grænseløst over at kvaliteten ikke er i orden, og så er der ingen grund til at vælge extended til hende.

Ud fra de svar jeg fik fra Nordisk Film da jeg henvendte mig til dem så tror jeg kvaliteten er den samme jeg har beskrevet tidligere i denne tråd. NF var udemærket klar over kvalitets forskellen og havde ingen intentioner om at ændre på det.

Så jeg har ingen intentioner om at købe den nye boks.
Tommy Jensen
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Kan du prøve at se/gense den scene som jeg har beskrevet i første post ? Og læg mærke til flader skal skal være mørke eller helt sorte.

Tommy Jensen
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu