|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | ||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() Sendt: 06-December-2007 kl. 14:36 |
|
http://www.blu-ray.com/news/?id=724 Admin: Så må vi andre hjælpe lidt til Redigeret af Sandal - 06-December-2007 kl. 14:49 |
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
|
Hvor vil du hen med det indlæg ? Det er temmelig ensidig, men ok..... |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
"Additionally, software sales were 18,000 units sold for Blu-ray compared to only 2,000 for HD DVD."
Og der bor 20 millioner i Australien. 18.000 solgte film til 20 millioner mennesker ...................... der må være udsigt til en kæmpemæssig bonus til filmselskabsdirektørerne. btw: fanboy ![]() Redigeret af Stampe - 06-December-2007 kl. 20:17 |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
At der bor 20 mio i Australien ændre jo ikke på at der bliver solgt væsenligt flere Blue ray end HD DVD |
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
|
Nu benævnes det jo som "units". Hvormange af dem er så spil til PS3 ? Desuden er postulatet jo fra et Blu-Ray forum. Mon ikke man kunne finde lignende indlæg mod selvsamme format i et HD DVD forum. Jeg holder mig til det faktum, at HD DVD er kodefri. Jeg gider ikke poste penge i et format der begrænser min indkøbsfrihed. |
||
![]() |
||
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
|
Det er selvfølgelig indforstået at der er tale om Blu-ray FILM. |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Hvor er jeg glad for at min Potter box er bestilt på HD-DVD |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Nu er jeg godt nok ved at være oppe i årene(36) men mobile downloads og links til kommentator spor og alt muligt andet gejl rager mig en høstblomst. Da jeg begyndte at købe DVD'er gik jeg også altid efter udgivelser med en frygtelig masse ekstra materiale, men indså ret hurtigt at jeg egentlig ikke gad sidde time ud og time ind for at se ekstra materiale som i bund og grund er lige meget. De fleste i min omgangskreds har det på samme måde. Det der tæller for mig er billede og lyd kvalitet. Om det endelige format (hvis der bliver et endeligt format) hedder HD eller blue ray er underordnet (Har dog lige købt en PS3, så jeg satser på blue ray)
|
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er 41 og mig interesserer det. |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
36 og høstblomst her! især gejl som PIP har jeg virkelig svært ved at se fidusen ved og kommentarspor kan de også holde for sig selv, derimod er det da optimalt at det ekstramateriale der nu engang er, er i HD
PS. Der er netop tilføjet flere BD titler til udkommelse i næste uge i DK. Bl.a. Robocop, ID4, Mr. & Mrs. Smith og The Day After Tomorrow
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Tror ikke alder har så meget med noget at gøre (34). Jeg ser ofte ekstra materialet og sætter pris på gennemarbejdet kvalitets ekstra materiale. Jeg ville være ked af at ekstramaterialet var i en dårligere kvalitet end selve filmen som jeg har hørt rygter om at det f.eks er på Harry Potter HD-DVD'en kontra blu-ray udgaven hvor det er i 1080p. Det hvor forskellen virkeligt kommer ind er dog mere alle de nye lydspor som jeg kan forstår specielt findes på blu-ray skiverne pga. den ekstra plads. Min nye reciever understøtter dem alle og det er virkeligt en fornøjelse at høre dem... Nu mangler vi bare nogle 7.1 udgivelser så jeg kan få taget mig sammen og monteret de 2 sidste højtalere :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |