recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boks til HBO_VIAPLAY_NETFLIX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boks til HBO_VIAPLAY_NETFLIX

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Sanber Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:39
Vær lige opmærksom på at der kan være forskel på udvalget feks har jeg ikke viaplay på min samsung bd
BD-E8900
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Sanber Sanber skrev:

Vær lige opmærksom på at der kan være forskel på udvalget feks har jeg ikke viaplay på min samsung bd
BD-E8900

Hmm. Det lyder mærkeligt. Er det er 2011 model?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:08
Den fremgår ikke engang af Samsungs danske hjemmeside. Sorterer man ud fra 'nyeste' er 5500'eren vist nr. syv.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:19
Kunne lyde som en interessant afspiller til at få forenet Viaplay, Netflix og HBO på.
Er Hulu også tilgængelig på den??
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Den fremgår ikke engang af Samsungs danske hjemmeside. Sorterer man ud fra 'nyeste' er 5500'eren vist nr. syv.

Det er mærkeligt. Jeg havde Samsung Smart TV 2011 model, og der var Viaplay tilgængelig.
Jeg kan forestille mig, at nogle af Samsungs devices bliver begrænset på App siden i forbindelse med, at hardware kravene bliver højere til nogle apps.
Jeg kunne ikke forstille mig, at køber man en Samsung BD-afspiller med dual-core processor man ville blive begrænset på app siden.

Hvis det er tilfælde kunne jeg godt tænke mig, at have en årsag fra Samsung.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4585
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af python python skrev:

Apple TV kan IKKE tage viaplay. Hvilke bokse kan klare HBO er svært at sige, før man ved hvordan HBO kommer til at fungere

Hej.

Jeg læste i dag om nogle af de mest kendte streaming enheder og om hvad de kan og ikke kan i Amerika:


 
Jeg ved godt at man ikke kan sige, at fordi man ikke kan se HBO GO på Apple TV eller PlayStation 3 i Amerika, kommer man heller ikke til at kunne gøre det i Danmark. Men det er måske noget man ønsker at undersøge?

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 04-November-2012 kl. 20:08
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 20:23
HBO Nordic er noget helt andet end HBO Go.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Viaplay, Netflix og HBO på.
Er Hulu også tilgængelig på den??


Eftersom det er en EU-model og Hulu slet ikke findes herovre, så nej.
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Sanber Sanber skrev:

Vær lige opmærksom på at der kan være forskel på udvalget feks har jeg ikke viaplay på min samsung bd
BD-E8900


Jeg har da viaplay på min gamle BD-D8200



Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 22:20
efter som HBO mener man skal binde sig for 6 måneder, så er de dømt ude imo.
og deres stude handel med samsung om eksklusiv dømmer dem igen ude. Tror de har skudt sig selv i foden i forhold til Netflix.


Redigeret af ashdk - 04-November-2012 kl. 22:24
Til top
kbi7874 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Stenløse
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbi7874 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af python python skrev:



Hvis du er villig til at investere et par tusinde i en iphone eller ipad, så kunne du købe sådan en, for at konstantere at det ikke lader sig gøre. Hvis du prøver at køre viaplay over airplay, får du en medelse om at det ikke er tilladt. Det er altså ikke en fejl, men by design at det ikke kan gøres.

Jeg ser sport på viaplay via airplay og det virker, det er rigtigt at det ikke er alle film og serie hvor man kan bruge airplay men det er pga af div rettigheder.


Redigeret af kbi7874 - 04-November-2012 kl. 23:04
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Viaplay, Netflix og HBO på.
Er Hulu også tilgængelig på den??


Eftersom det er en EU-model og Hulu slet ikke findes herovre, så nej.


Ærgeligt.....
Måske med lidt Ninja-tricks.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu