recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer, hvilken løsning vælger du/i ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxer, hvilken løsning vælger du/i ?

Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Hvilken Boxer/DVB-T løsning vælger du/i ?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
2 [3.51%]
3 [5.26%]
4 [7.02%]
4 [7.02%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
2 [3.51%]
42 [73.68%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2009
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2009 kl. 13:44
Jeg har valgt Boxer Flex 8.

Jeg synes egentlig det er sindsygt dyrt, men jeg ønsker at kunne se NHL på TV2 Sport, og det er trods alt lidt billigere end den store pakke hos Stofa som er mit eneste alternativ til at se den kanal. Jeg vil så vælge Zulu, TV2 Film, History, Discovery og nogle tegnefilmskanaler til ungerne.

Havde pakken været lidt billigere, og havde det været muligt at vælge Kanal 5 i flex pakken, så havde løsningen været helt perfekt - nu er den blot det bedste af to dyre løsninger. Jeg fik dog en gratis boks med i købet, som under alle omstændigheder skulle skaffes til de nye DR kanaler, så det tager da lidt af 1 års omkostninger.

Har kun et TV, så den med ekstra kort er ikke noget problem.

Redigeret af AarhusBruger - 21-September-2009 kl. 13:45
Til top
hansen07 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark,Munkebo
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 01:24

Når mit intro slutter går jeg tilbage til cd for 245kr pr mdr så har cd et større udvalg men indtil da bliver det nok flex8

Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 10:03
Er der nogen som ved om TV2 Sport kan vælges, som en af de 8 kanaler, i Flex 8 efter den 30.04.10.

Jeg spørger da de skriver, at den følger med u.b. i Flex 8 indtil ovenstående dato. Skal man så bare indtil 30.04.10 vælge 8 andre kanaler, og derefter udskifte en af de andre kanaler med TV2 Sport?

/cholm
Til top
AarhusBruger Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2009
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 12:19
Jeg undrer mig over det samme.

De skriver det som om den kan vælges blandt de 8, og det agter jeg at holde dem op på hvis de fjerner den fra de valgfrie efter 30.04.10

Det virker underligt at den er blandt de valgfrie, da den er meget dyrere end de andre der kan vælges.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 14:03

til 49,- per måned får man en gratis mpeg4 modtager med, og den giver altså et rigtigt flot billed, man får også et par kanaler mere, og man undgår sort skærm, så jeg syntes faktisk boxer er et godt valg, specielt når man ikke har en fladskærm, så kan man jo ikke se noget i hd alligevel.

Til top
Laurel&Hardy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2009
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 10:00

Jeg har valgt Mini og Sportspakken, det fåes til 49,- + 45,- = 94,- i mnd excl kortafgiften, det giver ialt 18 tv programmer.:

DR1, DR2, TV2, Lokalt tv, DR Ramasjang, DRk, DR-HD, DR update, Folketings tv, ARD, Norsk TV2, Svensk TV4, TV2 Charlie, TV2 Sport, Canal9, TV2 News, Kanal4 og Kanal5.

Når man specielt interesserer sig for superliga-fodbold, så får man ingen andre steder 5 ud af 6 kampe om ugen, for dkr 94,- i mnd.

Så F**K TV3 og alle deres reklamer....

Redigeret af Laurel&Hardy - 12-Oktober-2009 kl. 10:04
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 10:16
Jeg har valgt DVB-T uden Boxer,jeg betaler jo i forvejen en lille formue hver mdr til CD.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu