|
Boxer - kan kun modtage fra MUX1 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og det Philips tv er kompatibelt med Boxer?
Klaus
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt nok er det et Philips, men hvorfor skulle det ikke være kompatibelt, kun 4 år gammelt.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo rent gætteri, når vi ikke kender type nr. Et 24 “ TV kan jo netop være begrænset i tunere.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er helt almindelige UHF frekvenser der bruges, som TVer har haft i flere år 10er.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når det kan modtage DR's frie kanaler (som jo også er DVB-T2) burde tuner ikke være et problem.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netop.
|
||
|
||
SDST
Ny bruger Oprettet: 17-August-2021 Sted: Gentofte Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV'et er et
|
||
Svend
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når modulet sættes ind i CI slot skal der gerne trykkes lidt ekstra de sidste 3-5mm inden det er helt i bund pga fjederkraft i connector, kan du mærke det?
Ellers kan abonnementskortet jo vende på 4 forskellige måder i kortlæser modulet, har du prøvet alle?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Chippen skal ven ind og op, så er den korrekt.
|
||
|
||
SDST
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er opmærksom på de ekstra 3-4 mm.
Jeg har ikke prøvet at vende selve kortet. Chippen er vendt så den sidder længst inde og vender mod samme side som modulets forside.
|
||
Svend
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak. Det er på listen over godkendte tv hos Boxer, så her burde problemet ikke være. CI+ adapter kan være defekt. CI+ adapter kan vende forkert Boxer kort kan være defekt Boxer kort kan vende forkert. Boxer kort kan risikere ikke at være aktiveret. Tænd tv, se DR i et par timer, så er kortet "opdateret" (har oplevet det hos min nabo). Boxer kort kan risikere ikke at kunne aktiveres (er også oplevet hos naboen). Stik i CI slottet eller adapter kan være beskadiget (bukkede ben, er oplevet hos naboen). På nogle tv kan man udlæse versionsnumre på CI adapteren (set på Samsung tv), dermed kan man se om CI adapteren er korrekt isat. Klaus
|
||
SDST
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det lyder som muligheder.
Jeg har dog prøvet at vende adapteren uden resultat. Efter anvisning fra Boxer support. Jeg har i dag haft TV'et kørende i ca. 1½ time på DR2. Hvis benene i slottet er bøjede, kan man så gøre noget ved det? Jeg har mere end én adapter og kort, men samme reaktion. Det lyder meget sansynlig, at kortene ikke er aktiverede, men det burde Boxer jo kontrollere da jeg ringede til dem. Jeg har ikke kunnet finde noget menu punkt på TV'et, der handler om CI. Det kunne man da godt forvente.
|
||
Svend
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |