|
Boxer - kan kun modtage fra MUX1 |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke helt korrekt. Du har 4G, dvs at du har et 4G modem som via mobilenettet skaber forbindelse til internettet. Du kobler dig så op via WiFi /kabel til din 4G router (det er det samme jeg har med en Huawei boks, når min udbyder har problemer, og det samme jeg har i mit sommerhus på Bornholm) Og ja, den skulle nok kunne levere TV. Men var det ikke bedre at checkke om du kunne få en fornuftig (kabel eller fiber) forbindelse. Prøv at kontakte Fastspeed.dk. De har 1000 mbit til 249 om måneden |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et vildskud... De svenske TV-kanaler siver vel stadig over til Sjælland? Så ville de svenske Boxer-kanaler vel også gøre det? Selv om man selvfølgelig ikke kan se noget på dem, med dansk abonnement...
Hvis ja, er du så helt sikker på, at det er de DANSKE Boxer-kanaler, du tuner ind på?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
SDST
Ny bruger Oprettet: 17-August-2021 Sted: Gentofte Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fiber er desværre ikke en option pga gravearbejde. Det billigste tilbud herfor er på 25.000kr og det ligger over mit TV-budget.
Jeg har allerede kabel-TV i huset, men det blev dårligt for 1 år siden. YouSee har målt signalstyrken til ca 50%. De kan ikke gøre noget ved det uden at skifte kabel (60m) under jorden. Kabel er ejet af Grundejerforeningen, som ikke længere bruger det. Så ingen hjælp derfra. Lægning af nyt kabel bliver nok mindst ligeså dyrt. Jeg prøver tippet med de svenske kanaler senere i dag.
|
|
Svend
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg mente var, at det MÅSKE kunne være de svenske Boxer-kanaler, som du ved en fejl tuner ind på, og det så er DERFOR, der står kodet signal. Fordi, det skal være de DANSKE Boxer-kanaler, du skal søge efter..
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
SDST
Funktioner
Tak(0)
|
Er rimelig sikker på, at det er de danske, idet den skriver glx-mux ved de fleste under scanning.
|
|
Svend
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor er kortlæser moduler og abonnementskort købt?
Hvis i fysisk butik kunne de måske hjælpe?
Redigeret af JørgenT - 19-August-2021 kl. 18:01 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
SDST
Funktioner
Tak(0)
|
Boxer
|
|
Svend
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med Canal Digital (nu Allente)?
Kræver bare en parabol (som de betaler for, også montering) Det har jeg haft i mange år, og er yderst tilfreds
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Canal Digital er der ikke mere, det er Viasat heller ikke, da de nu hedder Allente. Så der er nu kun en sat udbyder.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Det var jo det jeg skrev i parentesen
|
|
|
SDST
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til alle for input.
Problemet er løst! Jeg aftalte med Boxer, at de sendte et nyt modul, for at se om problemet lå der. Dette modul ankom i fredags og virkede straks. Jeg gik derefter i gang med at undersøge de fejlbehæftede moduler. Jeg fik den tanke, at støv eller fugt kunne forårsage manglende kontakt. Jeg gav dem nu en gang komprimeret luft, og så virkede de to første jeg prøvede. Jeg gætter på, at det sidste nu også vil virke. De har måske fået fugt under forsendelsen. |
|
Svend
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |