|
|
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Forfatter | |
moose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Var lige på www.boxer.se og checke de svenske priser. Det ser noget mere fornuftigt ud end udspillet i Danmark, selv om valgfriheden om muligt er mindre. Den største pakke (Boxer Max) koster: 1. ekstrakort Boxer Max: Efterfølgende ekstrakort Boxer Max: |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Ja, det danske tv marked fungerer ikke optimalt, 199,- SEK svarer til 146,- KR. for Boxer Max. Vi skal betale 239,- KR.
299,- SEK i kortafgift svarer til 220,- KR. Vi skal betale 389,- KR. Samlet en prisforskel på 1.454,- KR. pr. år. vi danskere skal betale mere. ![]() |
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
Nu betaler Boxer.se jo de fleste af sine udgifter i devaluerede svenske kroner. Det gør konkurrenterne derovre også. Det er jo af helt samme grund, mange danskere for tiden tager til Sverige for at købe ind. Desuden har Boxer.se omkring 700.000 kunder, medens man håber, at antallet i Danmark kan overstige 70.000 det første år. Men i bund og grund virker et marked kun, hvis også køberne 'prutter' om prisen og især når de undlader at købe, hvis de ikke kan lide prisen. De idioter, der skal se et bestemt program uanset prisen, ødelægger markedsmekanismen. Lars Redigeret af reslfj - 27-August-2009 kl. 19:32 |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Jo, men hvis det er deres pakker, priser fremover, så stopper jeg efter mit Boxer Intro er over, der skal andre pakker og priser
til, for at jeg vil forsætte. AT prutte med prisen hos Boxer og andre udbydere kan jeg og andre godt opgive, kan jo heller ikke gå ind på en tankstation og sige jeg kun vil give 7 kr. pr. liter benzin, jeg må betale den forlangte pris eller undvære, men så kommer jeg ikke langt. |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jan.Larsen Nu er benzin også mere nødvendig end Tv, så hvis programudbyderne aldrig vil give rabat; mister de vel nå ja, kunder. Det er mit lønlige håb. Og så har jeg aldrig rigtig gjort op med Forbruger- og Konkurrencestyrelsen når det kommer til "Pakke løsninger", ens Benzin forbrug kan udtrykkes i så og så store beløb / liter benzin, til eget forbrug og ikke naboens. EL-Sparefonden sat op mod vores Pakkebetalinger giver mig ogsaa knopper! I forhold til andre ting vi betaler i pakker er den slags spare tiltag kun pebernødder, gælder også om vi vil skifte El leverandør ____ ! Redigeret af moho - 28-August-2009 kl. 16:14 |
|
![]() |
|
jdinesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg spurgte Boxer om følgende: "Hej Boxer. Spørgsmål 1: Hvad er Boxers løsningsforslag, med dertil hørende begrænsninger, til ønsket om at benytte ovenstående kombination? "Hej Jesper, Så kan man jo tænke over hvad man kan bruge de svar til.. Jesper |
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Intet, desværre. |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Christ_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Er det mig, eller løber alt den "valg frihed" op i tæt på det samme i månedlig udgift, som man kan få lækre HD kanaler for hos andre udbydere ?
|
|
Samsung LE52M87
Pioneer SC-LX71 Playstation 3 - Slim Linux HTPC Front - Dali Grand Diva Center - Dali Grand Vocal Sub - Dali SWA 12 Bag - Dali Suite R0.7 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Nej..det er ikke bare dig....skuffende.. lrev |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Her i Viby J har jeg valgmuligheden mellem Boxer, Stofa og TDC IPTV, da satellit-tv er udelukket (udover at min lejekontrakt forbyder det, bor jeg også i en forkert vinkel til både CD og Viasat).
Jeg har ikke og ønsker ikke en TDC Internet-forbindelse. Jeg kan få en del SD- og HD-kanaler samt PPV hos Stofa til samme pris, men det eneste problem er at deres boks ikke lever op til mine forventninger. Det bliver derfor en Boxer-pakke (som har en acceptabel pris for et enkelt kort) hvor jeg har mulighed for at vælge min egne løsninger. Samt jeg kan også tage kortet med på min ferie til vestkysten. Prisen er dog alligevel skuffende, men jeg har nu heller ikke forventet andet for en ny spiller på markedet, der oven i købet er tvunget til at lave flere fleksible pakker (som aldrig er billigere). Dem der endnu ikke har skiftet til DVB-T og bliver overrasket til november (sikkert en del i landområderne) vil måske også hoppe på Boxer for at prøve det. |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |