recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer pakker nu klar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxer pakker nu klar

 Besvar Besvar Side  <1234 11>
Forfatter
Besked
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Lige noget for mine forældre.

Nu betaler de 400 om måneden for Yousee i Villakvarter, det hele analogt. Nu kan de se det meget billegere, da de ikke ser særligt mange af de Yousee kanaler de har, desuden bliver det hele digitalt.

Med mindre de ser meget TV3  



Ja, der er nemlig mange forældre der følger med i hvad deres børn laver på Paradise hotel

Men nej, det var ikke ligefrem et blændende udspil fra Boxer.
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Lige noget for mine forældre.

Nu betaler de 400 om måneden for Yousee i Villakvarter, det hele analogt. Nu kan de se det meget billegere, da de ikke ser særligt mange af de Yousee kanaler de har, desuden bliver det hele digitalt.

Hvordan kan de komme op på at betale 400 om måneden?

Det absolut dyreste hos YouSee er fuldpakken til 375,- om måneden hvis man har en individuel tilslutning. For ekstra 33,- om måneden kan man få det hele plus lidt ekstra digitalt.

Hvis de ikke ser ret mange af kanalerne, så lyder det i øvrigt som overkill at have fuldpakken.

Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Det her er jo helt godnat...

Jeg betaler i øjeblikket 375,-/mdr for fuldpakken hos Yousee, og kan så se alle kanaler på de 4 TV vi har.

Hvis jeg hos Boxer bare skal have 8 kanaler, og kunne se dem på alle 4 TV, vil det koste 610,-/mdr.

Tror sgu ikke de får mange kunder... For det første mangler de Viasat, og for det andet er de alt for dyre, når man har mere end ét TV.


Korrekt i dit tilfælde er din nuværende Yousee løsning bedre.... indtil Yousee lukke for det analoge signal.
Jeg har en kollega som har samme problem stilling, han er også lettere stresset.... Bemærk i øvrigt at Boxer har et specielt børnekort tilde små

Ellers må man jo kigge på smartwi og tilsvarende løsninger.

Kan personligt godt overleve uden Viasat

Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af slate slate skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:


Det her er jo helt godnat...


Jeg betaler i øjeblikket 375,-/mdr for fuldpakken hos Yousee, og kan så se alle kanaler på de 4 TV vi har.


Hvis jeg hos Boxer bare skal have 8 kanaler, og kunne se dem på alle 4 TV, vil det koste 610,-/mdr.


Tror sgu ikke de får mange kunder... For det første mangler de Viasat, og for det andet er de alt for dyre, når man har mere end ét TV.



Korrekt i dit tilfælde er din nuværende Yousee løsning bedre.... indtil Yousee lukke for det analoge signal



Det forventes at YouSee lancerer frit digitalt signal på onsdag.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Lige noget for mine forældre.

Nu betaler de 400 om måneden for Yousee i Villakvarter, det hele analogt. Nu kan de se det meget billegere, da de ikke ser særligt mange af de Yousee kanaler de har, desuden bliver det hele digitalt.

Hvordan kan de komme op på at betale 400 om måneden?

Det absolut dyreste hos YouSee er fuldpakken til 375,- om måneden hvis man har en individuel tilslutning. For ekstra 33,- om måneden kan man få det hele plus lidt ekstra digitalt.

Hvis de ikke ser ret mange af kanalerne, så lyder det i øvrigt som overkill at have fuldpakken.

379,- er vel også 400,-, nu var det ikke for at flugekneppe priserne.
SVP03
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:



Det forventes at YouSee lancerer frit digitalt signal på onsdag.


Jeg håber stadig det er aktuelt efter det svage udspil Boxer er kommet med i dag.
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 12:45

Det viste sig, at Boxers Intro/Vest pakke faktisk var et godt tilbud med 9 kanaler for 119,- kr + kortafgift.

Skal man købe de samme kanaler idag skal man havde en pakke som koster 179,- kr. + kortafgift.

Forstår ikke at man kan tillade SBS at holde deres kanaler uden for tilvalgskanaler - hvis man havde vist samme flexibilitet overfor Viasat så havde de sikkert også været med. Tvivler på at hverken TV3 eller 3+ koster mere end de 49,- kr. som de tager for TV2Zulu.

 

 

Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 12:49
Jeg er kunde nu, og med de priser der er meldt ud, og den manglende valgfrihed, er jeg dybt skuffet, det er ALT for dyrt, især er kortafgiften på 389,- alt
for meget, jeg har tegnet for et 1 år, når Boxer Starter til 1 Nov. har jeg haft det i ½ år, så mangler jeg kun ½ år mere, derefter vil jeg nok overveje om
jeg vil være kunde hos Boxer, hvilket jeg højest sandsyndeligt ikke er. Jeg er meget overrasket over priserne og ringe valg af kanalerne, en meget skuffet
kunde, det er en ommer Boxer, hvis i skal holde på mig, kortafgiften skal ned på 199,- halvårlig, prisen på især Flex8 skal ned, og større valgfrihed, det
er simpelhen alt for dyrt. Hilsen en kommende eks kunde.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 12:56

Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Jeg er kunde nu, og med de priser der er meldt ud, og den manglende valgfrihed, er jeg dybt skuffet, det er ALT for dyrt, især er kortafgiften på 389,- alt
for meget, jeg har tegnet for et 1 år, når Boxer Starter til 1 Nov. har jeg haft det i ½ år, så mangler jeg kun ½ år mere, derefter vil jeg nok overveje om
jeg vil være kunde hos Boxer, hvilket jeg højest sandsyndeligt ikke er. Jeg er meget overrasket over priserne og ringe valg af kanalerne, en meget skuffet
kunde, det er en ommer Boxer, hvis i skal holde på mig, kortafgiften skal ned på 199,- halvårlig, prisen på især Flex8 skal ned, og større valgfrihed, det
er simpelhen alt for dyrt. Hilsen en kommende eks kunde.

Hej.

Hvordan kan det være at du mener at kortafgiften på 389,00 "er alt for meget"?

Har du da ikke hidtil betalt 65,00kr pr. mdr på Intro pakken?Du havde vel ikke regnet med at dette beløb ville falde?

Kan ikke forstå at folk er så skuffet-jeg mener: Hva`havde man da regnet med?

mvh

Lrev

Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 13:05

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

379,- er vel også 400,-, nu var det ikke for at flugekneppe priserne.

Det var nu 375,- :-)

Og en fuldpakke hos YouSee indeholder immervæk mere end Boxer nogensinde vil blive i stand til at tilbyde.

Fordelen ved Boxer ligger i fleksibiliteten i kanalvalg, men, som det også påpeges af mange, så kan det koste kassen, hvis man vil bruge flere tv-apparater.



Redigeret af dkscan - 17-August-2009 kl. 13:06
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 13:14
[/QUOTE]

Hej.


Hvordan kan det være at du mener at kortafgiften på 389,00 "er alt for meget"?


Har du da ikke hidtil betalt 65,00kr pr. mdr på Intro pakken?Du havde vel ikke regnet med at dette beløb ville falde?


Kan ikke forstå at folk er så skuffet-jeg mener: Hva`havde man da regnet med?


mvh


Lrev

[/QUOTE]

For det første er prisen meget dyrer end forventet, og det var jo netop en INTRO PAKKE, og der var lagt op til fra starten, at der var valgfrihed af pakkerne, 29 kanaler i
meget små pakker imellem 2-3 kanaler pr. pakke, eks. at vælge Zulu til 49,- i tilvalgskanal, er jo fuldstændig sindsygt.

Hvorfor vælge boxer ?, p.g.a valgfriheden, men når det kommer til at koste det samme, eller næsten det samme som Viasat, CD, så er det hip som hap hvem man vælger, jeg sparer kun
1.000,- i forhold til min antenneforening og den har endda mange flere kanaler til + jeg har aldrig betalt kortafgift i min antenneforening, og vælger antenneforeningen at
sænke prisen bare 500,- for at tage kampen op med Boxer.

Så giver antenneforeningen mange flere kanaler til næsten samme pris.

Boxer giver færre kanaler til næsten samme pris.

Altså, der er ingen grund til at vælge Boxer, da de reelt ikke kommer med noget nyt, prisen er den samme, deres reklamer lød godt, men desværre har det vist sig at være fup og
fidus.


Redigeret af Jan.Larsen - 17-August-2009 kl. 13:16
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 13:31

Jeg mener ikke at kortafgiften er problemet - boxer har brugt en del penge på at opbygge sendenettet og de penge skal selvfølgelig tjenes ind igen. Kortafgiften er noget højere end hos Yousee men på niveau med Viasat og CD.

Der hvor jeg mener at boxer fejler er med prisen på ekstrakort, med de priser kan jeg simpelthen ikke forestille mig at folk som har mere end et TV vil vælge Boxer.

Jeg mener også at boxer skulle havde gjort mere ud af at få Viasat med i folden - det ville give en klar fordel fremfor parabol. Når de kan lægge Canal+ kanalerne ind i deres udbud samt TV2Zulu til 49 kr/mdr. så burde de også havde kunnet få Viasat med (evt. som selvstændig pakke som folk kunne fravælge/tilvælge ligesom Canal+).

Deres Flex8 pakke tror jeg ikke rigtig på så længe man ikke kan vælge SBS kanaler.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu