|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() |
|
Købte den her til min kæreste i fødselsdagsgave, og den er hun meget tilfreds med. men den har så ikke 7200 rpm hdd og har kun office i 60 dage på trial.
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4160161
Redigeret af Zuppe - 29-Juli-2010 kl. 22:28 |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
|
Hvorlangt ned må man gå før det bliver noget bææ. Det jeg samlinger med er en acer extensa 5220 mvh |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() |
|
Vil sige den der lenovo er fin til skolebrug, ellers er der en anden med en større cpu og grafikkort http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4238932 Men hvor langt du må gå ned vil jeg helst ikke udtale mig om, da man har forskellige behov og forventninger. Men de 2 jeg har linket til er fine til skole brug, og inden for dit budget. Men der mangler så stadig dit Office som der skal købes efter den trial på 60 dage. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Hvis du har mulighed for det, får du mest for pengene ved at købe en MS Office Professional Academic 2010 til kr. 499: http://www.microsoft.com/student/office/da-dk/default.aspx Det er den største version med alle programmer - og billigere end Student versionen. Bl.a. er der den store Outlook med, som mangler i Student og home versionerne. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
|
Hej Jo det bliver den pakke Jeg er snart græde færdig med det valg af pcer. |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
En af mine bekendte købte en Lenovo G550 hos komplett.dk, og hun syntes det lignede noget billigt plastic. Desuden låste den af og til, så den blev returneret inden 14 dage. Det var ingen diskussion, hun fik pengene tilbage, og købte en ASUS UL30 (men den er så lille at der ingen dvd-drev er i. Det skal købes som et løst ved siden af). Mht. Office, så se mit link tidligere - man kan få den fulde Professional 2010, hvis man går på en godkendt skole.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Der er i tusindtal af brugte bærbar på dba, mange af dem er skod eller for dyrere, men følger man lige med hver dag hvad der kommer, kan man let finde en fin pc der med masser af garanti/reklamtionsret. Har selv lige købt sådan en bærbar derinde http://www.eu-computer.dk/asus-k70id-ty007v-17-3-hd.html
3200,- 4½ mrd. gammel, er som ny.
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var også heldigt at fejlen kom så hurtigt, at computeren kunne returneres indenfor de 14 dages fortrydelsesret. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Ingen der kan komme med et bud på en Toshiba mvh |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvor lang batteri tid vil du minimum have?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |