recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar til skole og Internet brug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBærbar til skole og Internet brug

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 22:28
Købte den her til min kæreste i fødselsdagsgave, og den er hun meget tilfreds med. men den har så ikke 7200 rpm hdd og har kun office i 60 dage på trial.
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4160161

Redigeret af Zuppe - 29-Juli-2010 kl. 22:28
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 22:37

Hvorlangt ned må man gå før det bliver noget bææ.

Det jeg samlinger med er en acer  extensa 5220

mvh

Mvh
Svsommer
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 22:47

Vil sige den der lenovo er fin til skolebrug, ellers er der en anden med en større cpu og grafikkort http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4238932

Men hvor langt du må gå ned vil jeg helst ikke udtale mig om, da man har forskellige behov og forventninger. Men de 2 jeg har linket til er fine til skole brug, og inden for dit budget.
Men der mangler så stadig dit Office som der skal købes efter den trial på 60 dage.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 09:59

Hvis du har mulighed for det, får du mest for pengene ved at købe en MS Office Professional Academic 2010 til kr. 499:

http://www.microsoft.com/student/office/da-dk/default.aspx

Det er den største version med alle programmer - og billigere end Student versionen.

Bl.a. er der den store Outlook med, som mangler i Student og home versionerne.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hvis du har mulighed for det, får du mest for pengene ved at købe en MS Office Professional Academic 2010 til kr. 499:

http://www.microsoft.com/student/office/da-dk/default.aspx

Det er den største version med alle programmer - og billigere end Student versionen.

Bl.a. er der den store Outlook med, som mangler i Student og home versionerne.

Hej

Jo det bliver den pakke

Jeg er snart græde færdig med det valg af pcer.

Mvh
Svsommer
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Vil sige den der lenovo er fin til skolebrug, ellers er der en anden med en større cpu og grafikkort http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4238932

Men hvor langt du må gå ned vil jeg helst ikke udtale mig om, da man har forskellige behov og forventninger. Men de 2 jeg har linket til er fine til skole brug, og inden for dit budget.
Men der mangler så stadig dit Office som der skal købes efter den trial på 60 dage.

En af mine bekendte købte en Lenovo G550 hos komplett.dk, og hun syntes det lignede noget billigt plastic. Desuden låste den af og til, så den blev returneret inden 14 dage. Det var ingen diskussion, hun fik pengene tilbage, og købte en ASUS UL30 (men den er så lille at der ingen dvd-drev er i. Det skal købes som et løst ved siden af).

Mht. Office, så se mit link tidligere - man kan få den fulde Professional 2010, hvis man går på en godkendt skole.
Venlig hilsen
KB
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:18

Der er i tusindtal af brugte bærbar på dba, mange af dem er skod eller for dyrere, men følger man lige med hver dag hvad der kommer, kan man let finde en fin pc der med masser af garanti/reklamtionsret.

Har selv lige købt sådan en bærbar derinde http://www.eu-computer.dk/asus-k70id-ty007v-17-3-hd.html 
3200,- 4½ mrd. gammel, er som ny.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:24

En af mine bekendte købte en Lenovo G550 hos komplett.dk, og hun syntes det lignede noget billigt plastic. Desuden låste den af og til, så den blev returneret inden 14 dage. Det var ingen diskussion, hun fik pengene tilbage, og købte en ASUS UL30 (men den er så lille at der ingen dvd-drev er i. Det skal købes som et løst ved siden af).

Mht. Office, så se mit link tidligere - man kan få den fulde Professional 2010, hvis man går på en godkendt skole.
Okay vi har nu ikke haft nogle problemer med min kærestes, men nu er G550 jo også lavet med mange forskellige opsætninger, Om den er plastic agtig, tja det er vel en smagssag, men ja det er ikke det samme plast som de gamle IBM, nok også derfor prisen ikke er højere.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:30

Okay vi har nu ikke haft nogle problemer med min kærestes, men nu er G550 jo også lavet med mange forskellige opsætninger, Om den er plastic agtig, tja det er vel en smagssag, men ja det er ikke det samme plast som de gamle IBM, nok også derfor prisen ikke er højere.

Det var også heldigt at fejlen kom så hurtigt, at computeren kunne returneres indenfor de 14 dages fortrydelsesret.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:32

Hej

Ingen der kan komme med et bud på en Toshiba

mvh

Mvh
Svsommer
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:34

Det var også heldigt at fejlen kom så hurtigt, at computeren kunne returneres indenfor de 14 dages fortrydelsesret.

Ja det må man sige :) Der er ikke noget mere irriterende at hænge på noget der ikke fungerer.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 10:41
Hvor lang batteri tid vil du minimum have?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu