recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?

Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
10 [58.82%]
7 [41.18%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 982
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 timer 40 minutter siden kl. 16:05
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 50 minutter siden kl. 21:55
Synes nu den har fungeret fint de sidste par gange jeg har købt / solgt derinde.

Synes det er meget værre den måde folk opfører sig på.

Skambyder, glemmer at dukke op til aftaler m.m.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 58 minutter siden kl. 07:47
Skambyder  og dukker ikke op……

Sådan har kulturen været i mange år. 

Redigeret af hansie - 6 timer 58 minutter siden kl. 07:47
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2020
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 44 minutter siden kl. 08:01
Hvad er blevet lavet om?
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB 2. Generation (A2169)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2

Beovision 8 40"
Apple TV 3. Generation (A1469)
Til top
John Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 45 minutter siden kl. 11:00
Den virker fint for mig! 
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 48 minutter siden kl. 11:57
Ja, har flere gange oplevet at folk forhandler en latterlig pris frem og så dukker de ikke op.

Eller dem som spilder to timer af éns tid på at spørge alskens spørgsmål for så at godkende handlen og bagefter skrive "Uh, jeg fandt en anden til kr. 12 mindre, den køber jeg!" (for en ting til kr. 3.000+!).

Men, generelt for DBA lader det efterhånden til, at folk stort set vil have penge for at købe éns ting.

Jeg har tænkt på, at DBA måske skulle anvise folk at udbudsprisen er salgsprisen.  Der er stor forskel på Sjælland og Jylland på dette punkt, tror jeg: jyderne VIL have et nedslag, medens sjællænderne er mere ligeglade.  Selv synes jeg at det er latterligt med nedslag, fordi man sætter bare prisen tilsvarende op på forhånd.

Jeg har brugt DBA rigtigt meget igennem årene, men er holdt helt op.  Og den sidste opdatering har da om noget fjernet lysten til at bruge DBA helt.  Også selvom jeg har savnet muligheden af at få anmeldelser af sælgere, og give dem også, i mange år, da jeg førhen brugte Ebay.com meget.
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu