|
Bruger du dba efter den katastrofale opdatering? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 982 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Synes nu den har fungeret fint de sidste par gange jeg har købt / solgt derinde.
Synes det er meget værre den måde folk opfører sig på. Skambyder, glemmer at dukke op til aftaler m.m.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7181 |
Skambyder og dukker ikke op……
Sådan har kulturen været i mange år.
Redigeret af hansie - 6 timer 58 minutter siden kl. 07:47 |
|
![]() |
|
Guld medlem ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 276 |
Hvad er blevet lavet om?
|
|
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB 2. Generation (A2169) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 Beovision 8 40" Apple TV 3. Generation (A1469) |
|
![]() |
|
John Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Den virker fint for mig!
|
|
![]() |
|
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 106 |
Ja, har flere gange oplevet at folk forhandler en latterlig pris frem og så dukker de ikke op.
Eller dem som spilder to timer af éns tid på at spørge alskens spørgsmål for så at godkende handlen og bagefter skrive "Uh, jeg fandt en anden til kr. 12 mindre, den køber jeg!" (for en ting til kr. 3.000+!). Men, generelt for DBA lader det efterhånden til, at folk stort set vil have penge for at købe éns ting. Jeg har tænkt på, at DBA måske skulle anvise folk at udbudsprisen er salgsprisen. Der er stor forskel på Sjælland og Jylland på dette punkt, tror jeg: jyderne VIL have et nedslag, medens sjællænderne er mere ligeglade. Selv synes jeg at det er latterligt med nedslag, fordi man sætter bare prisen tilsvarende op på forhånd. Jeg har brugt DBA rigtigt meget igennem årene, men er holdt helt op. Og den sidste opdatering har da om noget fjernet lysten til at bruge DBA helt. Også selvom jeg har savnet muligheden af at få anmeldelser af sælgere, og give dem også, i mange år, da jeg førhen brugte Ebay.com meget. |
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |