|
Bruger du dba efter den katastrofale opdatering? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Højst tænkeligt 😂😂 der var noget i tv om at vi drikker mere ved helligdage 🥳
|
|||
![]() |
|||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1035 |
||
xxx
Redigeret af longjohn2 - 17-April-2025 kl. 15:30 |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2821 |
||
Virker fint til mit behov, har solgt og købt flere gange siden det nye layout kom på, uden nogen problemer.
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5037 |
||
Fint der er kommet handelsgaranti på, lidt ala paypal.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
||
Desværre er DBA blevet rigtig dårligt efter opdateringen. Primært er det opdelingen, eller mangel på samme, i kategorier der generer mig. Mange underkategorier er fjernet eller er først tilgængeligt når man har søgt sig frem efter et specifikt søgeord.
Jeg har solgt via Facebook marketplace, men det er ikke meget bedre.
|
|||
![]() |
|||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1122 |
||
Jeg havde en del sælgere som jeg fulgte, det var personer som jeg vidste af og til satte ting til salg som jeg er interesseret i at købe, nu kan man ikke følge sælgere mere og min "liste" er nu pist væk. Muligheden for at følge sælgere, vil på et senere tidspunkt blive mulig, men chancen for at finde de sælgere igen, er nok lille. Frank
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |