|
Bruger i Giges Verdens-univers |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja så røg Henrik Stevn ud igen. Denne gang pga. dobbelt profil hvor han kaldte sig Lasseek, men han dummede sig og Mikkel opdagede det. Mht. Gasolin så bad han jo selv om det.
carsten |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det Gasolin taler om, er de tråde Mikkel lukker, fordi debatten ikke passer herren... M.v.h. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Hva søren, er Gige også herovre ?
![]() Tror bare jeg smutter |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
" Ja, det har han da. Grunden er, at når en tråd har stået urørt i ca 3 mdr, så lukkes den. Men den kan som sagt åbnes igen ved forespørgsel. "
Kalder du det et argument? Kan ikke helt få øje på det ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
Jeg bruger markedssektionen. Jeg har bogmærkede søgninger som jeg kigger på nogle gange om ugen.
For fire uger siden fik jeg en Marantz SR6004 for en plov ![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Armani: Jeg tænkte det samme :) jeg har stadig ikke hørt et argument om hvorfor det er sådan.
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Han sletter alle spor efter egne fejl. På tidspunkt skrev han en anmeldelse af Acoustic Lab Zeta 2.0, som fik ret god kritik. Vist nok et anbefalet køb med på vejen. Det var selvom liste prisen var på over 2500!
Det faldt selvfølgelig lidt til jorden det Zeta 2.0 blev sat til salg i Aldi for 500 sættet og da folk blev bevidste om at de små enheder var de samme som i Logitech z-2300. Det satte Mikkels flotte ord om lyden lidt i perspektiv, så annoncen forsvandt! |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |