recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelse af Panasonic topmodel plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugeranmeldelse af Panasonic topmodel plasma

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 21:47
En vt20 skulle være bedre end g20 på SD.
men hvor meget.
det svar kommer Rasmus nok med
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

God anmeldelse Hother Thumbs UpClap. Udfra det jeg har læst indtil videre (bla. bantams målinger) så begynder jeg at tvivle lidt på hvor meget mere på 2D siden man får ved at købe en V20/VT20. Så hvis man ikke er interesseret i 3D delen bør man så ikke spare de penge og blot købe en G20'erQuestion Derfor glæder jeg mig rigtig meget til hvad Rasmus finder ud af Embarrassed. Nåh det var et lille sidespor LOL. God anmeldelse. 
Jeg tror alt andet lige, at du opnår et bedre billede ved V20. Panelet er ikke det samme som ved G20. Men jeg glæder mig specielt også til Rasmus´anmeldelse (flatpanels.dk), om ikke andet så for at se, om jeg har vurderet helt ved siden afLOL 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Udfra det jeg har læst indtil videre (bla. bantams målinger) så begynder jeg at tvivle lidt på hvor meget mere på 2D siden man får ved at købe en V20/VT20. Så hvis man ikke er interesseret i 3D delen bør man så ikke spare de penge og blot købe en G20'erQuestion
 
Nu er G20 blot en videreførelse af G10, hvor VT20 er i en helt anden kaliber end V10 sidste år. V10 havde ingen Pioneer teknik indbygget - det har VT20 (samt formentlig V20).
 
Og så der der jo lige sort niveauet - som er ret væsentligt for oplevelsen af billederne.
 
 
Det er VT20 nederst og G20 ovenfor  (billede af bantam).
 
  /Lars
 
 


Redigeret af Lars - 13-Maj-2010 kl. 21:52
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 21:53
jeg havde regnet med da vi startede at høre om vt20 i januar at den var MINDST ligeså god til 2d som et flere år gammelt kuro men det lyder det jo ikke som det er nogen steder man læser, jeg må nok sige jeg er dybt skuffet det sammenlagt med deres oldnordiske design holder mig fra at købe i denne omgang tror jeg.....
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg havde regnet med da vi startede at høre om vt20 i januar at den var MINDST ligeså god til 2d som et flere år gammelt kuro men det lyder det jo ikke som det er nogen steder man læser, jeg må nok sige jeg er dybt skuffet det sammenlagt med deres oldnordiske design holder mig fra at købe i denne omgang tror jeg.....
Jeg tror ikke at man umiddelbart kan drage sammenligninger mellem Kuro og VT20. Ikke sådan at VT20 står tilbage på den generelle billedoplevelse, men at Panasonic har haft lidt andre prioriteringer.
 
Med chance for at blive misforstået, så minder VT20´s billeder mig ret meget om 508XD, dog således, at oplevelsen på BD er en kende bedre ved VT20. Men da det er 16 månder siden jeg havde et 508XD, så kan jeg lide af en erindringsforskydningSmile


Redigeret af Hother - 13-Maj-2010 kl. 22:12
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 23:48
Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:02
John, rigtig flot bruger anmeldelse, utroligt at du har kunne når at lave den, når man ved at du lige har fået tv'et. Vi andre ville stadige sidde og se alle vores film igemmen, endnu engang.
 
Man kommer nok udenom, at hvis man ser Blu-Ray på enten på et V20 el. VT20, så får man noget af det bedste billede i øjeblikket.  
Men din test bekræfter desværre også, som andre at har klaget over, at dens deinterlace samt dens DVB-C tuner ikke er på højde med resten af tv'et. Hvilket igen betyder, at man skal anskaffe sig en Samsung boks, samt en rigtig god dvd afspiller, hvis man vil udnytte dette tv'es rigtig flotte billedekvaliteter både på SD og DVD.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile
Jeg har faktisk 2 BDT300 på vej. 1 fra Panasonic Nordic til låns, og lidt senere min egenTongue
Skal da helst være lidt fordeel ved at være anmelder ved recordere.dkLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

John, rigtig flot bruger anmeldelse, utroligt at du har kunne når at lave den, når man ved at du lige har fået tv'et. Vi andre ville stadige sidde og se alle vores film igemmen, endnu engang.
 
Man kommer nok udenom, at hvis man ser Blu-Ray på enten på et V20 el. VT20, så får man noget af det bedste billede i øjeblikket.  
Men din test bekræfter desværre også, som andre at har klaget over, at dens deinterlace samt dens DVB-C tuner ikke er på højde med resten af tv'et. Hvilket igen betyder, at man skal anskaffe sig en Samsung boks, samt en rigtig god dvd afspiller, hvis man vil udnytte dette tv'es rigtig flotte billedekvaliteter både på SD og DVD.
Jamen hvad gør jeg ikke for jerLOL
 
Altså SD og for den sags skyld analog er slet ikke så ringe, men billedsystemet kunne være lidt bedre. Og yes jeg vil anbefale en Samsung boks, selvom DVB-C tuneren er bestemt til at leve medSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:07
Tak for en rigtig flot brugeranmeldelseSmile ...
 mvh
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Tak for en rigtig flot brugeranmeldelseSmile ...
 mvh
Takker, og nu kan du jo snart selv se paneletTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:11
jeg har selv 508xd og kunne godt tænke mig at opgradere til 65" modellen men er lidt skuffet over der ikke er sket mere, der er jo mange "tekniske" fordele frem for 508 såsom full hd, mpeg 4 120hz osv men hvis man ikke kan se det er det jo ligemeget....?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu