recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelse af Panasonic topmodel plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugeranmeldelse af Panasonic topmodel plasma

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Tak for en rigtig flot brugeranmeldelseSmile ...
 mvh
Takker, og nu kan du jo snart selv se paneletTongue
Ja det glæder jeg mig meget tilSmile , og jeg skal jo nok også selv have et 3D tv næste gang...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg har selv 508xd og kunne godt tænke mig at opgradere til 65" modellen men er lidt skuffet over der ikke er sket mere, der er jo mange "tekniske" fordele frem for 508 såsom full hd, mpeg 4 120hz osv men hvis man ikke kan se det er det jo ligemeget....?
Jamen det er jo sket rigtigt meget, omkring fuktionalitet. Inden du går helt i "hundene"LOL Så tag selv et kig på VT20 - så ringe er det altså ikkeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 06:46
Hvad med retention fosforslør. De har jo udviklet en ny fosfor netop til den model 
den er vil lig nul stort set
samt på højde med pioneer.
man er jo ved at drukne i historier om rentention og burn in, her på siden
især fra lcd ejere og folk som har købt en billig model(nogle få) 
 


Redigeret af xcardman - 14-Maj-2010 kl. 06:48
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 07:12
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile

Er det muligt at optage 3D udsendelser fra Astra på TV'et ?
Til top
Darkwing Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 08:25
Mener du ikke 576i :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af Darkwing Darkwing skrev:

Mener du ikke 576i :)
Næh, jeg mente faktisk 480iEmbarrassedTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile

Er det muligt at optage 3D udsendelser fra Astra på TV'et ?
 
Jeg har ikke lige Astra til rådighed (men kommer forhåbentlig inden for nogle dage) men en eller anden italiensk kanal, som looper det samme hvert 10 minut Smile
 
Det signal kan man optage, og det fungerer også at afspille og vise som 3D efterfølgende - men man kan ikke flytte optagelserne, da det er krypteret af tv'et, og disken kan ikke tilsluttes en pc eller andet (endnu, men måske er der nogen der finder en løsning)
 
Og så ikke mere om det i John's tråd Wink
 
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile
Jeg har faktisk 2 BDT300 på vej. 1 fra Panasonic Nordic til låns, og lidt senere min egenTongue
Skal da helst være lidt fordeel ved at være anmelder ved recordere.dkLOL
 
Hahaha, så kan jeg lære det - men jeg glæder mig stadig over at jeg er en af de første danskere der har set 3D hjemme i stuen Wink
 
Men hvis din egen er på vej, så må min også næsten være det. Jeg har hørt at PP Radio fortæller deres kunder at BDT300 kommer omkring d. 18.5 ? (selv om deres hjemmeside stadig siger at den skulle være kommet d. 28.4)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
lebon1971 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile
Jeg har faktisk 2 BDT300 på vej. 1 fra Panasonic Nordic til låns, og lidt senere min egenTongue
Skal da helst være lidt fordeel ved at være anmelder ved recordere.dkLOL
 
Hahaha, så kan jeg lære det - men jeg glæder mig stadig over at jeg er en af de første danskere der har set 3D hjemme i stuen Wink
 
Men hvis din egen er på vej, så må min også næsten være det. Jeg har hørt at PP Radio fortæller deres kunder at BDT300 kommer omkring d. 18.5 ? (selv om deres hjemmeside stadig siger at den skulle være kommet d. 28.4)
Jamen er den ikke landet? Jeg så den demonstreret på VT20´eren i KT Radio i mandagsBig smile - og det så sgu' ganske godt ud.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af lebon1971 lebon1971 skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Fin lille anmeldelse....
 
Det er synd du ikke har haft adgang til noget 3D materiale - der imponerer VT20 mig godt nok, i forhold til den Samsung jeg har set på jobbet, men det er så også en LCD skærm, det tyder på at plasma vinder den kamp...
 
Desværre kan man ikke flytte optaget materiale fra HD'en når man optager på  VT20'eren, eller kunne jeg have lavet noget materiale til dig du kunne teste med, men nu er din BDT300 jo på vej, heldige asen Smile
Jeg har faktisk 2 BDT300 på vej. 1 fra Panasonic Nordic til låns, og lidt senere min egenTongue
Skal da helst være lidt fordeel ved at være anmelder ved recordere.dkLOL
 
Hahaha, så kan jeg lære det - men jeg glæder mig stadig over at jeg er en af de første danskere der har set 3D hjemme i stuen Wink
 
Men hvis din egen er på vej, så må min også næsten være det. Jeg har hørt at PP Radio fortæller deres kunder at BDT300 kommer omkring d. 18.5 ? (selv om deres hjemmeside stadig siger at den skulle være kommet d. 28.4)
Jamen er den ikke landet? Jeg så den demonstreret på VT20´eren i KT Radio i mandagsBig smile - og det så sgu' ganske godt ud.
 
Der er nogle demo'er ude til forhandlere, med ikke til salg endnu... hvis nogen har kunne købe, har de været heldige at forhandleren ville sælge den han havde til demonstration tror jeg.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
phillipo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 13:38
Expert i Rødovre Centrum sagde de regnede med at modtage afspilleren i dag omkring 16 tiden, men ved ikke om det kun var en demo model eller det var til salg, men super billede skærmen viste efter efter den blev sat på THX mode. men svært at sige noget specifikt om billedet, når man ser det i en oplyst butik.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af phillipo phillipo skrev:

Expert i Rødovre Centrum sagde de regnede med at modtage afspilleren i dag omkring 16 tiden, men ved ikke om det kun var en demo model eller det var til salg, men super billede skærmen viste efter efter den blev sat på THX mode. men svært at sige noget specifikt om billedet, når man ser det i en oplyst butik.
I du godeste, jamen det er jo næsten en nyhed, hvis de får afspilleren på lager i dag. Men det skulle nu ikke undre mig, hvis de blot får én - til demo.
 
Min egen forhandler aner simpelthen ikke hvornår han får den (ellers havde han formentlig fortalt mig det Confused), og sådan tror jeg det forholder sig med flere autoriserede forhandlereSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu