recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelse af Pioneer KRP-500M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugeranmeldelse af Pioneer KRP-500M

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Emne: Brugeranmeldelse af Pioneer KRP-500M
    Sendt: 03-Februar-2009 kl. 19:33

 

Pioneers monitor model plasma, med tilhørende media boks.

Spørgsmål herunder>>>



Redigeret af Lars - 03-Februar-2009 kl. 19:49
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 19:45
"Effektforbrug, målt med SparOmeter, og ved billedindstilling Pure: 356 Watt."


Er det kun mig, eller er det ikke rimelig højt? - jeg har ikke målt mit eget, men der er pålydender om, at det kun trækker 280 Watt. Det er en rimelig stor forskel - Er det en gennemsnitsmåling, eller hvordan skal man forholde sig til det?

Ellers lækkert tv - men jeg synes nu det virker åndsvagt at betjeningsknapperne er blevet flyttet ned under hvor man ikke kan se dem.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 19:51

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

"Effektforbrug, målt med SparOmeter, og ved billedindstilling Pure: 356 Watt."


Er det kun mig, eller er det ikke rimelig højt? - jeg har ikke målt mit eget, men der er pålydender om, at det kun trækker 280 Watt. Det er en rimelig stor forskel - Er det en gennemsnitsmåling, eller hvordan skal man forholde sig til det?

Ellers lækkert tv - men jeg synes nu det virker åndsvagt at betjeningsknapperne er blevet flyttet ned under hvor man ikke kan se dem.

Hej Anima - så tror du forkert mht dit effektforbrug. Dit TV trækker noget i retning af 438 Watt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

"Effektforbrug, målt med SparOmeter, og ved billedindstilling Pure: 356 Watt."


Er det kun mig, eller er det ikke rimelig højt? - jeg har ikke målt mit eget, men der er pålydender om, at det kun trækker 280 Watt. Det er en rimelig stor forskel - Er det en gennemsnitsmåling, eller hvordan skal man forholde sig til det?

Ellers lækkert tv - men jeg synes nu det virker åndsvagt at betjeningsknapperne er blevet flyttet ned under hvor man ikke kan se dem.
Hvad skal du bruge knapperne til ?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 20:07

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

"Effektforbrug, målt med SparOmeter, og ved billedindstilling Pure: 356 Watt."


Er det kun mig, eller er det ikke rimelig højt? - jeg har ikke målt mit eget, men der er pålydender om, at det kun trækker 280 Watt. Det er en rimelig stor forskel - Er det en gennemsnitsmåling, eller hvordan skal man forholde sig til det?

Ellers lækkert tv - men jeg synes nu det virker åndsvagt at betjeningsknapperne er blevet flyttet ned under hvor man ikke kan se dem.
Hvad skal du bruge knapperne til ?

Tja....som jeg skriver, den dag fjernbetjeningen af en eller anden grund ikke fungere. Og hvis man skal følge din tanke, så kunne man jo lige så godt undlade knapperne

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

"Effektforbrug, målt med SparOmeter, og ved billedindstilling Pure: 356 Watt."


Er det kun mig, eller er det ikke rimelig højt? - jeg har ikke målt mit eget, men der er pålydender om, at det kun trækker 280 Watt. Det er en rimelig stor forskel - Er det en gennemsnitsmåling, eller hvordan skal man forholde sig til det?

Ellers lækkert tv - men jeg synes nu det virker åndsvagt at betjeningsknapperne er blevet flyttet ned under hvor man ikke kan se dem.
Hvad skal du bruge knapperne til ?

Tja....som jeg skriver, den dag fjernbetjeningen af en eller anden grund ikke fungere. Og hvis man skal følge din tanke, så kunne man jo lige så godt undlade knapperne

nej kanpperne er gode nok, men jeg behøver ikke kikker på knapperne for at et betjene tv'et.
På min egen model sidder de gemt på bagsiden, hvilke er fint.
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 21:41
Jeg kan se der er LAN tilslutning hvordan kan den bruges her tænker jeg har det indbygget software til noget eller ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 21:55

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

Jeg kan se der er LAN tilslutning hvordan kan den bruges her tænker jeg har det indbygget software til noget eller ?

Hej pjoska - long time no words

Tja...som jeg skrev, så har jeg endnu ikke afprøvet disse funktioner. Men iflg. brugermanualen, så kan man ved opkopling til et lokalt LAN/PC i princippet browse internettet. Panelet opretter egen IP adresse osv   

 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 22:13
Du skriver at de 2 tv kanaler står dårligere, er det fordi du før så det på dvb-t på dit gamle tv, eller skyldes det at det nye tv er dårligere til at opskalere end dit gamle (selom det ikke var full hd).
SVP03
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 22:21

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Du skriver at de 2 tv kanaler står dårligere, er det fordi du før så det på dvb-t på dit gamle tv, eller skyldes det at det nye tv er dårligere til at opskalere end dit gamle (selom det ikke var full hd).

Nej ingen af delene tror jeg. Jeg tror simpelthen at det er en manglende kalibrering. Men Otto kommer forbi til en sildemad senere på måneden

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 22:38
Så kommer der vel en opdateres bruger anmeldelse?
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Anima - så tror du forkert mht dit effektforbrug. Dit TV trækker noget i retning af 438 Watt


Damn , og mit kom akkurat op på 68,7 W med SparOmeteret. Det er sgu dyrt at være med i toppen
Venligst
Søren
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu