recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelser på recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugeranmeldelser på recordere.dk

 Besvar Besvar Side  <1234 24>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

 Du vil ikke handle hos ubehøvlede forhandlere, det kan jo være brugerne har det ligesådan med dét de opfatter som ubehøvlede anmeldere.

+1. Det er lidt rystende at læse med på sidelinien her. Måske recordere også har taget konsekvensen...i hvert faldt kan jeg se Hother ikke længere har sit "Redaktionen" tag på sin profil.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:


Er det bare mig, eller er der nogen brugere der tilbringer for meget tid med at skrive ligegyldige kommentarer? Jeg har været en del i dialog med John, og han er oprigtigt interesseret i AV/HIFI, han er IKKE korrupt og mit indtryk er at han IKKE er arrogant! 

Hold nu op med at gå efter manden og ikke diverse konspirationsteorier.

Jeg har købt to Panasonic skærme af PP Radio, at jeg udtaler mig positivt om dem gør mig vel ikke suspekt??


jeg kan kun tale for mig selv - det tror jeg heller ikke.

Citat fra mig selv :
jeg tror at du er for ekstrem - der er andet end perfekt , og total crap.
Hvis jeg skal bruge en analogi , kunne det være dine egne "gamle" Elac højtalere. Total uduelige var de jo ikke. Men det var tydeligvis plads til forbedringer , i form af 407.
Hvis Elac havde samme tilgang til tingene , som du har ved ikke at lytte til kritikken. Ja - så var Elac 407 aldrig blevet til noget

i stedet for at argumentere for , at der er andre der syntes at det er en god anmeldelse. Så hvorfor ikke lytte på kritikken. Så vil du måske næste gang du laver en anmeldelse , kunne gå fra 50/50 til måske 90/10 i "tilfredshedsmålingerne"
Som du selv skriver - DU syntes at anmeldelsen er god - det er der mange andre der også syntes. Men ca det samme antal( vurderet)syntes ikke at den er god. Så hvorfor ikke forbedre den , ved at lytte til kritikken??

Jeg er kun ude efter noget udvikling . Intet andet. Jeg har ikke noget forhold til hother/John . Der er intet personligt involveret fra min side

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:05
Er det bare mig, eller er der nogen brugere der tilbringer for meget tid med at skrive ligegyldige kommentarer? Jeg har været en del i dialog med John, og han er oprigtigt interesseret i AV/HIFI, han er IKKE korrupt og mit indtryk er at han IKKE er arrogant! 

Hold nu op med at gå efter manden og ikke diverse konspirationsteorier.

Jeg har købt to Panasonic skærme af PP Radio, at jeg udtaler mig positivt om dem gør mig vel ikke suspekt??


Redigeret af Pede8000 - 08-Februar-2013 kl. 19:06
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:35
Hehe, ja, det er vel meget tragikomisk.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:33
Under tråden -generelt- står der der til forbedringer og lign. Lidt misvisende , når der alligevel ikke bliver lyttet
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:16
Hother, om dit sidste indlæg er møntet på, blandt andre, mig, så vil jeg bede dig om at l æ s e  hvad jeg skriver omkring CSN-teknik; jeg skriver at det virker suspekt- ikke at der reelt foregår "skjulte aftaler" mellem jer. Men når du hver gang skamroser alt hvad som du har hjemme fra CSN, og samtidig går i "angrebs-mode" hver gang nogle spørger ind til dette, så afkræfter du ikke just denne opfattelse.....det MÅ du da kunne forstå...(?)
 
Og jeg tror egentlig heller ikke at du er arrogant "i privaten"/som privatperson - men herinde som medlem, optræder du, desværre, arrogant ind i mellem uden nogen som helst forståelse for hvad kritikken/debatten går ud på. Ja, det virker nogen gange, som denne gang, at du ikke VIL forstå (-  hvor efter du optræder "pigefornærmet"....).   
 
Måske også DU burde tage visse ting til efterretning efter denne debat ????........
 
MVH 
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:05
Fakta er så kedelige. Nej, så hellere tage alufoliehatten af og opdigte konspirationsteorier...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:00
I er velkomne til at kalde mig hvad I lyster, det rører mig ikke så voldsomt. Og dem der kender mig ved formentlig, at jeg ikke er arrogant. Nidkær er vist det rigtige udtryk.
 
Men der hvor det for mig går helt galt, og nok mere end så meget andet viser hvilket plan diskussionen her befinder sig, det er når man blander mennesker ind i mistænkegørelsen, som intet har gjort forkert. CSN-Teknik har alene leveret højtalerne til mig, og ydet den samme gode service, som han levere til alle sine kunder. Prøv at nøjes med at holde jer til fakta, og ikke selvopfundne historie.Smile


Redigeret af Hother - 08-Februar-2013 kl. 17:01
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

sig..


Edit: Hother, tag det ikke for personligt at jeg har brugt din anmeldelse som eksempel.. men det er nu i særdeleshed den som har startet lavinen.

Det vedkommer ikke mig, jeg ved at jeg har lavet en god brugeranmeldelse, med de begrænsninger jeg som anmelder fandt rigtige. Jeg har fået flere mails og PM´s  - også fra professionelle anmeldere som finder postyret direkte latterligt, fordi man overhovedet ikke forholder sig til essensen i selve højtalereanmeldelselsen. Det hele gik bare i selvsving. Så jeg er noget græsk katolsk.
 

Så måske I som førte an i "Selvsvinget", måske også har noget at tænke over, men nej - det er naturligvis recordere.dk Wink


Måske denne arrogance er benzin på mange bål.
 
+1
 
+ 2
Efter at have fulgt denne debat mere el. mindre fra sidelinjen, forbløffes man mere og mere over den arrogance og selvoptagethed der lægges for dagen fra såvel Hother ( - sorry, du er uden tvivl en kapacitet for recordere og meget villig til at dele ud af dine erfaringer omkring dine egne erfaringer - men du bliver hurtigt "pige-fornærmet" når nogen går dig på klingen rent teknisk og omkring dine "relationer" til CSN-teknik...som vitterligt virker suspekte...), som redaktionen, som ydermere optræder utroligt snævertsynet og ikke-forstående overfor de inputs forskellige brugere kommer med.
...og så lister jeg stille ud igen......
 
MVH
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

sig..


Edit: Hother, tag det ikke for personligt at jeg har brugt din anmeldelse som eksempel.. men det er nu i særdeleshed den som har startet lavinen.

Det vedkommer ikke mig, jeg ved at jeg har lavet en god brugeranmeldelse, med de begrænsninger jeg som anmelder fandt rigtige. Jeg har fået flere mails og PM´s  - også fra professionelle anmeldere som finder postyret direkte latterligt, fordi man overhovedet ikke forholder sig til essensen i selve højtalereanmeldelselsen. Det hele gik bare i selvsving. Så jeg er noget græsk katolsk.
 

Så måske I som førte an i "Selvsvinget", måske også har noget at tænke over, men nej - det er naturligvis recordere.dk Wink


Måske denne arrogance er benzin på mange bål.
 
+1
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

sig..


Edit: Hother, tag det ikke for personligt at jeg har brugt din anmeldelse som eksempel.. men det er nu i særdeleshed den som har startet lavinen.

Det vedkommer ikke mig, jeg ved at jeg har lavet en god brugeranmeldelse, med de begrænsninger jeg som anmelder fandt rigtige. Jeg har fået flere mails og PM´s  - også fra professionelle anmeldere som finder postyret direkte latterligt, fordi man overhovedet ikke forholder sig til essensen i selve højtalereanmeldelselsen. Det hele gik bare i selvsving. Så jeg er noget græsk katolsk.
 

Så måske I som førte an i "Selvsvinget", måske også har noget at tænke over, men nej - det er naturligvis recordere.dk Wink


Måske denne arrogance er benzin på mange bål.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

sig..

Edit: Hother, tag det ikke for personligt at jeg har brugt din anmeldelse som eksempel.. men det er nu i særdeleshed den som har startet lavinen.
Det vedkommer ikke mig, jeg ved at jeg har lavet en god brugeranmeldelse, med de begrænsninger jeg som anmelder fandt rigtige. Jeg har fået flere mails og PM´s  - også fra professionelle anmeldere som finder postyret direkte latterligt, fordi man overhovedet ikke forholder sig til essensen i selve højtalereanmeldelselsen. Det hele gik bare i selvsving. Så jeg er noget græsk katolsk.
 
Så måske I som førte an i "Selvsvinget", måske også har noget at tænke over, men nej - det er naturligvis recordere.dk Wink
 
Vor Herre til hest mand!!
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu