Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:00 |
I er velkomne til at kalde mig hvad I lyster, det rører mig ikke så voldsomt. Og dem der kender mig ved formentlig, at jeg ikke er arrogant. Nidkær er vist det rigtige udtryk.
Men der hvor det for mig går helt galt, og nok mere end så meget andet viser hvilket plan diskussionen her befinder sig, det er når man blander mennesker ind i mistænkegørelsen, som intet har gjort forkert. CSN-Teknik har alene leveret højtalerne til mig, og ydet den samme gode service, som han levere til alle sine kunder. Prøv at nøjes med at holde jer til fakta, og ikke selvopfundne historie.
Redigeret af Hother - 08-Februar-2013 kl. 17:01
|
|
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:05 |
Fakta er så kedelige. Nej, så hellere tage alufoliehatten af og opdigte konspirationsteorier...
|
|
JesA
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:16 |
Hother, om dit sidste indlæg er møntet på, blandt andre, mig, så vil jeg bede dig om at l æ s e hvad jeg skriver omkring CSN-teknik; jeg skriver at det virker suspekt- ikke at der reelt foregår "skjulte aftaler" mellem jer. Men når du hver gang skamroser alt hvad som du har hjemme fra CSN, og samtidig går i "angrebs-mode" hver gang nogle spørger ind til dette, så afkræfter du ikke just denne opfattelse.....det MÅ du da kunne forstå...(?) Og jeg tror egentlig heller ikke at du er arrogant "i privaten"/som privatperson - men herinde som medlem, optræder du, desværre, arrogant ind i mellem uden nogen som helst forståelse for hvad kritikken/debatten går ud på. Ja, det virker nogen gange, som denne gang, at du ikke VIL forstå (- hvor efter du optræder "pigefornærmet"....). Måske også DU burde tage visse ting til efterretning efter denne debat ????........ MVH
|
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:33 |
Under tråden -generelt- står der der til forbedringer og lign. Lidt misvisende , når der alligevel ikke bliver lyttet
|
|
|
Steve Jones
Guld medlem
Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:35 |
Hehe, ja, det er vel meget tragikomisk.
|
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:05 |
Er det bare mig, eller er der nogen brugere der tilbringer for meget tid med at skrive ligegyldige kommentarer? Jeg har været en del i dialog med John, og han er oprigtigt interesseret i AV/HIFI, han er IKKE korrupt og mit indtryk er at han IKKE er arrogant!
Hold nu op med at gå efter manden og ikke diverse konspirationsteorier.
Jeg har købt to Panasonic skærme af PP Radio, at jeg udtaler mig positivt om dem gør mig vel ikke suspekt??
Redigeret af Pede8000 - 08-Februar-2013 kl. 19:06
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:58 |
Pede8000 skrev:
Er det bare mig, eller er der nogen brugere der tilbringer for meget tid med at skrive ligegyldige kommentarer? Jeg har været en del i dialog med John, og han er oprigtigt interesseret i AV/HIFI, han er IKKE korrupt og mit indtryk er at han IKKE er arrogant!
Hold nu op med at gå efter manden og ikke diverse konspirationsteorier.
Jeg har købt to Panasonic skærme af PP Radio, at jeg udtaler mig positivt om dem gør mig vel ikke suspekt??
|
jeg kan kun tale for mig selv - det tror jeg heller ikke. Citat fra mig selv : jeg tror at du er for ekstrem - der er andet end perfekt , og total crap. Hvis jeg skal bruge en analogi , kunne det være dine egne "gamle" Elac højtalere. Total uduelige var de jo ikke. Men det var tydeligvis plads til forbedringer , i form af 407. Hvis Elac havde samme tilgang til tingene , som du har ved ikke at lytte til kritikken. Ja - så var Elac 407 aldrig blevet til noget i stedet for at argumentere for , at der er andre der syntes at det er en god anmeldelse. Så hvorfor ikke lytte på kritikken. Så vil du måske næste gang du laver en anmeldelse , kunne gå fra 50/50 til måske 90/10 i "tilfredshedsmålingerne" Som du selv skriver - DU syntes at anmeldelsen er god - det er der mange andre der også syntes. Men ca det samme antal( vurderet)syntes ikke at den er god. Så hvorfor ikke forbedre den , ved at lytte til kritikken?? Jeg er kun ude efter noget udvikling . Intet andet. Jeg har ikke noget forhold til hother/John . Der er intet personligt involveret fra min side
|
|
|
JohnH
Super bruger
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:51 |
Otto J skrev:
Du vil ikke handle hos ubehøvlede forhandlere, det kan jo være brugerne har det ligesådan med dét de opfatter som ubehøvlede anmeldere.
|
+1. Det er lidt rystende at læse med på sidelinien her. Måske recordere også har taget konsekvensen...i hvert faldt kan jeg se Hother ikke længere har sit "Redaktionen" tag på sin profil.
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:54 |
JohnH skrev:
+1. Det er lidt rystende at læse med på sidelinien her. Måske recordere også har taget konsekvensen...i hvert faldt kan jeg se Hother ikke længere har sit "Redaktionen" tag på sin profil. |
Og inden alle konspirationsteorierne åbner sig her, vil jeg så svare, at vi har valgt at lave en gruppe der tydeliggør hvem der skriver brugeranmeldelser og hvem der i det daglige sidder i redaktionen. Der er intet dramatik i det.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
JohnH
Super bruger
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:56 |
hummelmose skrev:
Og inden alle konspirationsteorierne åbner sig her, vil jeg så svare, at vi har valgt at lave en gruppe der tydeliggør hvem der skriver brugeranmeldelser og hvem der i det daglige sidder i redaktionen. Der er intet dramatik i det. |
Fair nok...det kan jeg godt se nu.
Men det er nu stadig rystende.
Redigeret af JohnH - 08-Februar-2013 kl. 22:57
|
|
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 23:08 |
hummelmose skrev:
JohnH skrev:
+1. Det er lidt rystende at læse med på sidelinien her. Måske recordere også har taget konsekvensen...i hvert faldt kan jeg se Hother ikke længere har sit "Redaktionen" tag på sin profil. |
Og inden alle konspirationsteorierne åbner sig her, vil jeg så svare, at vi har valgt at lave en gruppe der tydeliggør hvem der skriver brugeranmeldelser og hvem der i det daglige sidder i redaktionen. Der er intet dramatik i det. | Hvilken konsekvens vil det få i fremtiden?
|
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
|
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 23:16 |
Øh konsekvens.
Den eneste konsekvens det har, er at folk der skriver brugeranmeldelser får tilbudt medlemskab af den brugergruppe, der hedder brugeranmelder.
Der er intet hokus pokus i det. Hvis folk kigger på vores andre sider, så står der faktisk hvem der er medlem af redaktionen, og hvem der er en del af skribenterne, moderatorerne osv.
Vi er en meget flad organisation. :-)
Men vi mener faktisk at Brugeranmeldelser er et flot bidrag for folk som måske kun skriver én igennem deres tid her. Og vi vil gerne anerkende det frivillige arbejde som folk laver.
Brugeranmeldelser, eller brugertest hvis det er et andet ord kan vi altid bruge, fordi det jo fortæller om folks oplevelse af et produkt.
Redigeret af hummelmose - 08-Februar-2013 kl. 23:16
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|