recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt billig surround receiver købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt billig surround receiver købes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt billig surround receiver købes
    Sendt: 23-December-2016 kl. 13:00
Jeg har et sæt 5.1 højtalere der ikke er i brug. Derfor vil jeg godt købe en billig surround receiver. 

Den skal have HDMI med True HD og DTS-HD formater. Og være billig. Og øst for sjælland så jeg kan hente den selv. Ellers ingen krav. 

Nogen bud på sådan en?

Redigeret af PlasmaFreak - 23-December-2016 kl. 13:02
Til top
Teknokraten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juni-2006
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Teknokraten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 15:31
Jeg har denne Denon AVR x2100W til salg på DBA til 2700,-:

http://www.dba.dk/denon-avr-x2100w/id-1029957532/

Den står i Kbh S og tager både DTS-HDMA og TrueHD. Kort fra annoncen:

Den er 2 år gammel, har ingen ridser eller mærker og spiller som ny. Købt i HiFi Klubben i november 2014, nypris var 4000,- Kvittering haves.

Dekoder alle lydsystemer, undtagen Dolby Atmos og DTS:X. Kan videreføre 4K signal til tv og har 6 x HDMI-indgange bag på og 1 foran.

Manual, fjernbetjening og Audyssey mikrofon til kalibrering samt holder til denne medfølger.

Redigeret af Teknokraten - 23-December-2016 kl. 15:42
Til top
Renoldo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Sorø
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Renoldo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 17:41
Hey

Jeg har en Onkyo 705, som jeg ikke bruger mere, efter opgradering.

Den har vel ca 6 til 7 år på bagen, og fejler intet.

Jeg ved ikke hvad prisen skal være for sådan en, men du er velkommen til at give et bud afhentet.

Mvh
Rene
Til top
nbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2010
Sted: Danmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 21:15
Jeg har en marantz SR4400 du kan få til billige penge. Men den står i København og ikke Bornholm, som du efterlyser :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 12:48
PlasmaFreak.

På den dba.dk er der et tons af den slags...

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu