Godt du slap skadesfri ud af det.
Du er nu knap så grøn, til næste gang du skal købe.
Du lærte tydeligvis af dine fejltagelser/iver, og det har jo også en værdi.

Godt du følger op på det her, så folk kan se hvordan det endte, og kan se at vi andre i tråden har en grund til at skrive som vi gjorde.

Mht støj, så er den ikke lydløs, men sørg for at køre i eco mode (eller hvad det nu hedder), hvor pæren ikke lyser helt så meget.
Dels giver det mindre støj, og sort er mere sort, dels giver det pæren længere levetid.
Det giver nok også mere støj, at projektoren står på et bord (måske lidt resonans også), og så er den nok tættere på.
Min hænger i loftet, og jeg har problemet i mindre grad.
Jeg kan nu også godt lige at have lidt skrald på lyden, men den høres da i stille passager.
Vær obs på at der er udblæsning i den ene side (loftmonteret er det venstre side, så det må give højre side, når den står på bordet).
Jeg tror støjen opleves som højere hvis man sidder på denne side at projektoren.
Men super, at du er glad for den, og du har i hvert fald fået en billig startprojektor der nok skal kunne give dataprojektorer med en nypris på 5000kr baghjul.
Så må du bare håbe at der er en god levetid på pæren, da den jo er en væsentlig udgift.
Så kan du til den tid vurdere om det er pæren eller projektoren der skal skiftes ud.

Mvh Michael