recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bumper/case iPhone 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBumper/case iPhone 4?

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:28
Jeg overvejede også om jeg skulle droppe Invisible Shield, da den jo burde være meget modstandsdygtig overfor ridser. Jeg har heller ikke selv oplevet ridser på skærmen af mine tidligere iPhones.
Jeg læste dog et par reviews hvor de skrev at glasset absolut ikke var ridsefrit.

Samtidigt blev jeg enig om at selvom det var stortset ridsefrit, så ville jeg blive hamrende ærgeligt hvis den ene ridse der kom, sad lige hen over kameraet.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 13:24
Nu tænker jeg heller ikke kun på ridser på skærmen, men også på bagcoveret. Har en kammerat der har en 3G'er og den er rimelig ridset (af små ridser) på bagsiden fordi han lige har kuret den hen over bordet, eller haft den i lommen osv. Men da iPhone4 jo også har glas på bagsiden, så burde det vel heller ikke været noget problem?

Men skader InvisibleShield godt nok skærmen, som du snakker om Jonas?Shocked
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Nu tænker jeg heller ikke kun på ridser på skærmen, men også på bagcoveret. Har en kammerat der har en 3G'er og den er rimelig ridset (af små ridser) på bagsiden fordi han lige har kuret den hen over bordet, eller haft den i lommen osv. Men da iPhone4 jo også har glas på bagsiden, så burde det vel heller ikke været noget problem?

Men skader InvisibleShield godt nok skærmen, som du snakker om Jonas?Shocked

Jo der kommer også ridser på bagsiden af iPhone 4. Jeg nåede desværre at få nogle ridser på bagsiden inden jeg fik købt Invisible Shield.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 13:44
Okay, nu har jeg i hvert fald lige bestilt fuldbody cover til Invisible Shield og et andet cover i silicone til min IP4, så det glæder jeg mig til at modtage :) så må jeg se hvad jeg bedst kan lide... det cover jeg bestilte er dette her: http://www.incover.dk/shop/iphone-4-cover-401p.html 

Det ser sgu også godt ud (i mine øjne)  Smile så håber det er nice at holde ved!

Redigeret af ladiesman217 - 19-August-2010 kl. 13:44
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 14:07

Jeg har ingen anelse om det kan skade skærmen, men det er bare en tanke. Jeg tænker også at et ekstra lag gummi/plastik vil have indflydelse på billedet på skærmen, samt følelsen når man bruger skærmen.

Jeg har aldrig selv haft problemer med ridser på skærmen, så det er også en af grundene.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Jeg har ingen anelse om det kan skade skærmen, men det er bare en tanke. Jeg tænker også at et ekstra lag gummi/plastik vil have indflydelse på billedet på skærmen, samt følelsen når man bruger skærmen.

Jeg har aldrig selv haft problemer med ridser på skærmen, så det er også en af grundene.

Så må vi jo håbe at glasset holder som lovet :D
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:50
Hej. Det er mig som Lars kender der har købt det.

Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det.

Super nice.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej. Det er mig som Lars kender der har købt det.

Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det.

Super nice.

Nice, tak for tippet Clap

Hmm, kan du linke til det du købte? Det er måske ikke på deres webshop www.elgiganten.dk ??
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 18:17
Ved jeg ikke om det er. Jeg købte det i butikken, hvor det hænger på et stativ

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 18:22
Jeg droppede sku Invisible Shield. Det samler smuds i kanterne, giver appelsinhud og er lidt underlig at røre ved.

Har i stedet bestilt Belkin Grip Vue Clear til 120,- fra Tyskland. Udsolgt overalt i DK i samtlige netshops.. :/

Jeg har Invisible Shield til at ligge til forsiden, så hvis nogen mangler så send en PB. Så finder i ud af en handel. Jeg har haft 3g'eren og 3gs'eren og har aldrig haft én ridse i skærmen.

Redigeret af Vistrup - 19-August-2010 kl. 18:22
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 21:20

Lige et rookie spørgsmål:

Jeg sad lige og legede med min IP4 (fik den i går) og gik så for første gang ind i mit kamera. Tryk, tryk og tryk og så var jeg inde i kameraet. Det gik så hurtigt, at jeg ikke nåede at læse den popup der kom, da jeg gik ind i kameraet. Den kommer ikke mere, så går ud fra det var en eller anden påmindelse/advarsel??

Nogle der kan fortælle mig hvad der står? Mener der stod noget med "Kameraet er sat til at bruge .......... ?"

Et andet spørgsmål. Hvis jeg skal formatere min iPhone 4 og lave den helt om til standard. Er det så den funktion inde i iTunes der hedder "Gendan iPhone" eller noget? Så blir den helt som ny når jeg starter den, ikk? Er det noget der skader telefonen at gøre det, eller er det ligesom når man formattere en computer?

Redigeret af ladiesman217 - 19-August-2010 kl. 22:10
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Lige et rookie spørgsmål:

Jeg sad lige og legede med min IP4 (fik den i går) og gik så for første gang ind i mit kamera. Tryk, tryk og tryk og så var jeg inde i kameraet. Det gik så hurtigt, at jeg ikke nåede at læse den popup der kom, da jeg gik ind i kameraet. Den kommer ikke mere, så går ud fra det var en eller anden påmindelse/advarsel??

Nogle der kan fortælle mig hvad der står? Mener der stod noget med "Kameraet er sat til at bruge .......... ?"

Et andet spørgsmål. Hvis jeg skal formatere min iPhone 4 og lave den helt om til standard. Er det så den funktion inde i iTunes der hedder "Gendan iPhone" eller noget? Så blir den helt som ny når jeg starter den, ikk? Er det noget der skader telefonen at gøre det, eller er det ligesom når man formattere en computer?

Hej

Kameraet har sikkert spurgt om du vil tillade at din placering vil blive brugt ved billederne. Dvs. at billederne bliver geo-tagget (hedder det ikke det?), altså GPS'en viser på et kort hvor billederne er taget. Rimelig blæret, når det altså virker.

At gendanne en iPhone skader på ingen måde telefonen, og kan gøres lige så tit du ønsker. Du kan både gendanne "som ny", og du kan gendanne "med sikkerhedskopi" (hvis du har gemt en sådan).
/zemo/
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu