recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Byd på min Oppo 95
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byd på min Oppo 95

 Besvar Besvar Side  123 15>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Byd på min Oppo 95
    Sendt: 12-Marts-2013 kl. 14:51
Hej
 
For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag?
 
Den er HELT fejlfri.
 
Hilsen


Redigeret af Jonas Bojer - 13-Marts-2013 kl. 10:44
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 14:54
Er den kodefri?
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Hej
 
For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag?
 
Den er HELT fejlfri.
 
Hilsen
nu skriver du jo ikke hvor gammel den er, og i hvilken stand, Men mon ikke - sådan rent generelt at du kan regne med omkring 4.5KSmile
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:08
Jeg har for nyligt haft fødselsdag, og den her Oppo ville da være en meget passende gave
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 15:57
Du kunne jo høre hvad ham her vil give:
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Er den kodefri?
 
Det er de alle da man trykker på fjernbetjæningen og så skifter man kode mener jeg men har ikke haft problemer ??
 
Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Hej
 
For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag?
 
Den er HELT fejlfri.
 
Hilsen
nu skriver du jo ikke hvor gammel den er, og i hvilken stand, Men mon ikke - sådan rent generelt at du kan regne med omkring 4.5KSmile
 
7-6-2011 siger kviteringen så om 3 måneder fylder den 2 år den er i helt perfekt stand ;O) Så kan jeg jo håbe en køber kommer på banen ;O)
 
Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 08:45
Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O)
Den fremgangsmåde med en hemmelig budrunde bør du nok overveje igen, for dem der er interesserede i at købe din Oppo ved ikke hvad budene ligger i, og kan i givet fald ikke byde over.

Bare et forslagSmile
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O)
Den fremgangsmåde med en hemmelig budrunde bør du nok overveje igen, for dem der er interesserede i at købe din Oppo ved ikke hvad budene ligger i, og kan i givet fald ikke byde over.

Bare et forslagSmile
 
Hemmeligt er da sjovere ;O) en har allerede budt er der flere ????
 
Hilsen Jonas
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 13:09
hmmm mangler PM bud kan da ikke passe kun 2 har budt ?
 
Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 13:19
Mon ikke det hænger sammen med den måde du har valgt at køre salget på? Jeg ville aldrig gide bruge tid på en sælger som kørte det på den måde.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu