|
Byd på min Oppo 95 |
Besvar | Side 123 15> |
Forfatter | ||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2013 kl. 14:51 |
|
Hej
For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag? Den er HELT fejlfri. Hilsen
Redigeret af Jonas Bojer - 13-Marts-2013 kl. 10:44 |
||
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er den kodefri?
|
||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nu skriver du jo ikke hvor gammel den er, og i hvilken stand, Men mon ikke - sådan rent generelt at du kan regne med omkring 4.5K
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har for nyligt haft fødselsdag, og den her Oppo ville da være en meget passende gave
|
||
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kunne jo høre hvad ham her vil give:
|
||
Jonas Bojer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er de alle da man trykker på fjernbetjæningen og så skifter man kode mener jeg men har ikke haft problemer ?? Hilsen Jonas Bojer
|
||
Jonas Bojer
Funktioner
Tak(0)
|
|
7-6-2011 siger kviteringen så om 3 måneder fylder den 2 år den er i helt perfekt stand ;O) Så kan jeg jo håbe en køber kommer på banen ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
||
Jonas Bojer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O)
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den fremgangsmåde med en hemmelig budrunde bør du nok overveje igen, for dem der er interesserede i at købe din Oppo ved ikke hvad budene ligger i, og kan i givet fald ikke byde over. Bare et forslag
|
||
Jonas Bojer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hemmeligt er da sjovere ;O) en har allerede budt er der flere ???? Hilsen Jonas
|
||
Jonas Bojer
Funktioner
Tak(0)
|
|
hmmm mangler PM bud kan da ikke passe kun 2 har budt ?
Hilsen Jonas Bojer
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4449 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke det hænger sammen med den måde du har valgt at køre salget på? Jeg ville aldrig gide bruge tid på en sælger som kørte det på den måde.
|
||
Besvar | Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |