recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Byd på min Oppo 95
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byd på min Oppo 95

Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 12:26
5.550 kr. for en Oppo 95?
Vil det sige, at den er bedre end 103'eren, der jo kan fåes til 5.495 kr.?
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:48
Afspilleren er vel dét værd, som køber mener den er? 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Den analog lyd del er ihvertfald meget bedre.. Så alt i alt ja, for de fleste der køber en 95èr går nok efter noget lækkert analog lydSmile

Men tilykke til vinderen.. Forstår sku heller ikke helt hvorfor folk har ondt i røven over den måde det her salg er forløbet på!Embarrassed
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 19:32
jeg havde en jeg købte da den kom frem for at bruge den som cdafspiller og blev enormt skuffet , solgte den og købte 93eren i stedet
Til top
J-Hansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2013
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J-Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg havde en jeg købte da den kom frem for at bruge den som cdafspiller og blev enormt skuffet , solgte den og købte 93eren i stedet

Skuffet over hvad, 95 har en langt bedre DA-Converter.
Til top
J-Hansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2013
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J-Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Hvis du skal have den samme DA-Converter skal du smide ca. 12k for 105'eren...
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 20:46
J-Hansen, ikke bedre end min lexicon mc-12 processor nej, der er det bedre bare at bruge den som drev.
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 10:52
Vinderen er underrettet og ja buddet var over det højeste beløb nævnt her Wink vinderen vil gerne være hemmelig og det respektere jeg.

Nu skal jeg ned i Tapeconnection og have den nye 105 Tongue

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 11:02
Jeg tager et vildt gæt og påstår du aldrig har haft en Oppo 95 til salg og du sidder og griner højlydt hjemme over den polemik som er opstået.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg tager et vildt gæt og påstår du aldrig har haft en Oppo 95 til salg og du sidder og griner højlydt hjemme over den polemik som er opstået.

Personligt synes jeg denne tråd har været en farce. Men at folk vil spille med, det er op til dem selv.

Der hvor jeg bliver knurrende der er når folk i deres hjerner opfinder et eller andet, som skal gøre andre fordækte - og det offentliggøres minsandten. I min verden - nej det må jeg nok undlade at skrive. Confused
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 11:26
Efter min mening burde recordere går lige så hårdt til den som de gjorde i Skyums salgstråd, hvor man ikke var glad for at han besluttede sig for at se om der var mere interesse for sine iPads i DBA. 

Her har man en salgstråd hvor sælger:

1. Har placeret den i et forkert forum
  2. Løbende ændrer på salgets vilkår
  3. Ikke har bevist han har noget produkt til salg
  4. I det hele taget latterliggør alm. praksis på recordere.
Sorry, men det er fandme slapt af moderatorerne!
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Efter min mening burde recordere går lige så hårdt til den som de gjorde i Skyums salgstråd, hvor man ikke var glad for at han besluttede sig for at se om der var mere interesse for sine iPads i DBA. 

Her har man en salgstråd hvor sælger:

1. Har placeret den i et forkert forum
  2. Løbende ændrer på salgets vilkår
  3. Ikke har bevist han har noget produkt til salg
  4. I det hele taget latterliggør alm. praksis på recordere.
Sorry, men det er fandme slapt af moderatorerne!

En god handel er når både sælger og køber er tilfreds ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top

Besvar Besvar Side  <1 12131415>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu