|
Byd på min Oppo 95 |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5.550 kr. for en Oppo 95?
Vil det sige, at den er bedre end 103'eren, der jo kan fåes til 5.495 kr.? |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Afspilleren er vel dét værd, som køber mener den er?
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Den analog lyd del er ihvertfald meget bedre.. Så alt i alt ja, for de fleste der køber en 95èr går nok efter noget lækkert analog lyd ![]() Men tilykke til vinderen.. Forstår sku heller ikke helt hvorfor folk har ondt i røven over den måde det her salg er forløbet på!
![]() |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg havde en jeg købte da den kom frem for at bruge den som cdafspiller og blev enormt skuffet , solgte den og købte 93eren i stedet
|
|
![]() |
|
J-Hansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2013 Status: Offline Point: 3 |
Skuffet over hvad, 95 har en langt bedre DA-Converter.
|
|
![]() |
|
J-Hansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2013 Status: Offline Point: 3 |
Hvis du skal have den samme DA-Converter skal du smide ca. 12k for 105'eren...
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
J-Hansen, ikke bedre end min lexicon mc-12 processor nej, der er det bedre bare at bruge den som drev.
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Vinderen er underrettet og ja buddet var over det højeste beløb nævnt her
![]() Nu skal jeg ned i Tapeconnection og have den nye 105 ![]() Hilsen Jonas Bojer
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Jeg tager et vildt gæt og påstår du aldrig har haft en Oppo 95 til salg og du sidder og griner højlydt hjemme over den polemik som er opstået.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Personligt synes jeg denne tråd har været en farce. Men at folk vil spille med, det er op til dem selv. Der hvor jeg bliver knurrende der er når folk i deres hjerner opfinder et eller andet, som skal gøre andre fordækte - og det offentliggøres minsandten. I min verden - nej det må jeg nok undlade at skrive.
![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Efter min mening burde recordere går lige så hårdt til den som de gjorde i Skyums salgstråd, hvor man ikke var glad for at han besluttede sig for at se om der var mere interesse for sine iPads i DBA.
Her har man en salgstråd hvor sælger:
Sorry, men det er fandme slapt af moderatorerne! |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
LOL i er en gang børn http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102888&PN=1&title=jonas-bojer-hjemmebif En god handel er når både sælger og køber er tilfreds ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |